با جدیدترین ساعت هوشمند هواوی در بازار ایران آشنا شوید؛ساعت هوشمند Huawei Watch GT

0
2520
با جدیدترین ساعت هوشمند هواوی در بازار ایران آشنا شوید؛ساعت هوشمند Huawei Watch GT

ساعت هوشمند Huawei Watch GT به تازگی وارد بازار ایران شده است. این ساعت هوشمند که جدیدترین محصول هواوی در میان گجت های پوشیدنی است، امکانات بسیار خوبی دارد و با قیمت مناسبی عرضه می شود. از این رو امروز قصد داریم به بررسی ویژگی های ساعت هوشمند Huawei Watch GT بپردازیم.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT در ماه اکتبر 2018 به صورت رسمی معرفی شد. این ساعت بسیار زیبا وزن مناسبی در مقایسه با نسخه اولیه ساعت هوشمند هواوی دارد؛ وزنی در حدود 46 گرم که برای یک ساعت هوشمند بسیار جالب توجه است. این ساعت هوشمند که از فریم استیل ساخته شده است، قیمتی در حدود 200 یورو دارد.

برخی از ویژگی های این ساعت هوشمند به شرح زیر است:

صفحه نمایش آمولد و کیفیت ساخت بسیار بالا

هواوی برای ساعت هوشمند خود از پنل صفحه نمایش آمولد استفاده کرده است. این ساعت هوشمند 1.39 اینچی تراکم پیکسلی 326 دارد و رزولوشن 454 در 454 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کرده است.

این ساعت هوشمند مانند بسیاری از محصولات موجود در بازار از سیم کارت پشتیبانی نمی کند اما حضور اسپیکر در این محصول باعث می شود پس از اتصال به گوشی هوشمند قابلیت مکالمه برای کاربران فراهم شود. لازم به ذکر است که کیفیت صدای اسپیکرهای هواوی به طور کلی قابل قبول است.

هواوی برای این ساعت هوشمند خود قابلیت های منحصر به فردی را مورد استفاده قرار نداده و تنها به بهبود کیفیت نسخه های قبل خود پرداخته است، از این رو شاهد اتصال ساعت هوشمند به گوشی موبایل از طریق بلوتوث هستیم؛ موضوعی که باعث می شود باتری گوشی هوشمند به طور کلی با سرعت به پایان برسد.سنسورهای موجود در ساعت هوشمند Huawei Watch GT؛ مهم ترین بخش معرفی یک ساعت هوشمند

سنسورهای موجود در ساعت هوشمند Huawei Watch GT؛ مهم ترین بخش معرفی یک ساعت هوشمند

ساعت هوشمند Huawei Watch GT دارای سنسورهای مختلفی است؛ حضور سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، بارومتر، فشارسنج در کنار سنسور ضربان قلب تمام نیازهای کاربران را با استفاده از این ساعت هوشمند ضدآب برطرف می کند. بسیاری از ورزشکاران این روزها از ساعت های هوشمند استفاده می کنند از این رو سنسورهای موجود در ساعت اهمیت بسیار بالایی دارد.

به طور کلی ساعت های هوشمند شارژ باتری کمتری را در مقایسه با مچ بندهای سلامتی دارند اما این ساعت هوشمند تقریبا شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. هواوی برای این محصول باتری 420 میلی آمپری را در نظر گرفته است که می تواند یک نقطه مثبت برای این ساعت در نظر گرفته شود.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند هواوی چیست؟ آیا این ساعت هوشمند تمام نیازهای کاربران را برطرف می کند یا برند دیگری را موفق تر از هواوی در بخش ساعت های هوشمند می دانید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها