سال ۲۰۲۳ سال گوشی‌های تاشو است؟

0
145

بزرگ‌ترین برند در بازار گوشی‌های تاشو از همان ابتدا سامسونگ بوده است. غول فناوری کره‌ای از سهم بازار بی نظیری برخوردار است. با این وجود، جایگاه این شرکت با وجود برندهای دیگری مانند گوگل و اوپو در سال 2023 به چالش کشیده خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena، به نظر می‌رسد سال 2023 سال بزرگی برای گوشی‌های تاشو خواهد بود و فرم گوشی به طور قابل توجهی تکامل خواهد یافت.

تاشوهای چینی در حال پیشرفت هستند

یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 اصلاحات قابل‌توجهی نداشتند این است که آن‌ها تنها انتخاب مصرف‌کنندگان غربی در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو بودند.

خوشبختانه، این شرایط قرار است تغییر کند.

بسیاری از تولیدکنندگان چینی گوشی‌های تاشو در سطح بین‌المللی در حال توسعه هستند و دستگاه‌های خود را به مشتریان غربی می‌فروشند.

تاشوهای جدید Oppo (Find N2 و Find N2 Flip) سبک هستند، چین و چروک تقریباً نامرئی دارند و از بسیاری جهات بر نمونه‌های سامسونگ برتری دارند.

Xiaomi Mix 2 Fold در مقایسه با Z Fold 4 نسخه بی نهایت شیک‌تری است.

پیکسل فولد گوگل

طبق شایعات گوگل در سال 2023 یک پیکسل تاشو معرفی خواهد کرد. زمان عرضهٔ آن بسیار نزدیک به عرضه احتمالی Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 است.

هنوز خیلی زود است تا نتیجه بگیریم پیکسل فولد به اندازه گلکسی فولد سامسونگ  خوب خواهد بود یا خیر.

استراتژی جدید سامسونگ

آخرین دلیلی که فکر می‌کنم سال 2023 برای گوشی‌های تاشو هیجان انگیز خواهد بود این است که پیش‌بینی می‌شود سامسونگ سود عملیاتی نگران‌کننده‌ای را برای سه ماهه چهارم 2022 گزارش کرده است.

اکثر تحلیل‌گران انتظار دارند که سامسونگ در طول سال 2023 نیز با چالش‌های مالی روبرو شود.

سامسونگ باید بهتر کار کند تا جایگاه خود را به عنوان رهبر در بخش تاشو و در کل بازار گوشی‌های هوشمند حفظ کند. به همین دلیل استراتژی جدیدی را به کار خواهد گرفت.

طبق شایعات سامسونگ به دنبال افزایش رقابت پذیری محصولات است و دیگر تاکید بر حداکثر بازدهی هزینه و حاشیه سود بالاتر ندارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها