سامسونگ گلکسی S22 و S22 پلاس با زوم اپتیکال سه برابر

0
431

اگرچه پرچمداران جدید سری S سامسونگ دوربین‌های ارتقا یافته‌ای دارند؛ اما هنوز ویژگی‌هایی مانند زوم و وضوح دوربین نامشخص هستند. در این راستا سامسونگ تصمیم گرفته با گوشی سری S22 و قابلیت زوم اپتیکال سه برابر این کمبود را جبران کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل ازgizchina، در حالی که سامسونگ دارای دوربین 108 مگاپیکسلی است؛ پرچمداران معمولی این شرکت هنوز با این دوربین‌های پیشرفته عرضه نمی‌شوند.

وقتی صحبت از قابلیت بزرگنمایی می‌شود، گلکسی S20 و S20+ 2020 و گلکسی S21 و S21+ امسال تنها مجهز به زوم اپتیکال 1.1 برابر بودند. با این حال، به لطف سنسور 64 مگاپیکسل با وضوح بالا، این دستگاه‌ها می‌توانند از زوم دیجیتالی برای جبران زوم اپتیکال استفاده کنند  ظاهراً سامسونگ با سری Galaxy S22 این نقص را برطرف می‌کند.

طبق گزارش GalaxyClub.nl، سامسونگ رویکرد متفاوتی را در مدل‌های Galaxy S22 / S22+ که اوایل سال آینده عرضه می‌شوند؛ دنبال می‌کند. گوشی‌های سری Galaxy S22 به جای زوم ترکیبی Galaxy S20 / S21، از لنز تله فوتویی 10 مگاپیکسلی که از زوم اپتیکال سه برابر پشتیبانی می‌کند، بهره خواهند کرد.

طبق گزارشات، Galaxy S22 Ultra دارای دوربین دوگانه 10 مگاپیکسلی تله فوتو است. یکی از لنزها، لنز پریسکوپ است که دارای زوم اپتیکال 10 برابر است.

با این حال، حتی سامسونگ لنز با زوم اپتیکال 10 برابر را در مدل‌های استاندارد Galaxy S22 و S22+ حذف کند، حداقل یکی از آنها دارای زوم اپتیکال پیشرفته خواهد بود. با این حال، ما امیدواریم که بتوانیم قابلیت‌های بزرگنمایی را در مدل‌های معمولی سامسونگ نیز مشاهده کنیم، زیرا Galaxy S22 Ultra بسیار گران است.

گلکسی S22 و S22 پلاس با دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی

در این گزارش علاوه بر زوم پیشرفته، شایعات مربوط به وضوح تصویر نیز ذکر شده است. طبق گزارش GalaxyClub.nl، مدل‌های Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها