سدان اسپرت مقرون به صرفه هیوندای Elentra N 2024 با نمای جلوی جدید

0
195

برند هیوندای مجموعه‌ای از آپدیت‌ها را برای سدان اسپرت مقرون به صرفه Elentra N 2024 ارائه کرده است.

به گزارش کالاسودا، مدل جدید با قیمت پایه ۳۴۸۵۰ دلار علاوه بر نمای جلو جدید و بهبود یافته، ارتقا مکانیکی متعدد برای بهبود هدنلینگ را در کنار ارتقای سیستم سرگرمی، در خود جای داده است.

نمای جدید جلو ۸۳۵ دلار بیشتر از مدل سال قبل خرج سر دست شما می‌گذارد اما شما بیشتر از پولی که هزینه کرده‌اید، دریافت خواهید کرد.

بدین ترتیب از رقبایی چون فولکس واگن گلف GTI‌ و سوبارو WRX گرانتر و از تویوتا کرولا GR و هوندا سیویک Type R‌ارزانتر است.

بزرگ‌ترین تغییر درست در جلو اتفاق افتاده است.

طراحی جدید سپر و چراغ‌های جلو جدید وجود دارد که به نظر ما نسبت به مدل قبلی بسیار بهبود یافته و هوا را به طور مؤثرتری به رادیاتور و سیستم ترمز هدایت کرده تا خنک کننده را بهبود بخشد و عملکرد ترمز ثابت را حفظ کند.

همچنین محافظ حرارتی برای خطوط ترمز جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از حد روغن ترمز وجود دارد.

هیوندای هنگام کار در خودرو، سیستم فرمان را با تلورانس‌های بهتر و اتصال جهانی جدید برای افزایش دقت و احساس به روز کرده است.

همچنین پایه‌های موتور جدیدی برای کاهش لرزش وجود دارد. در پایین تر، بوش‌های یورتان برای نقاط نصب تعلیق عقب را خواهید دید. دمپرهای قابل تنظیم، سیستم فرمان و سیستم کنترل پایداری برای جبران تغییرات، دوباره از نو تنظیم شده‌اند.

چرخ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی بزرگترین تغییر احساس شده است که در تایرهای تابستانی میشلن Pilot Sport 4S‌در هم تنیده شده‌اندو با فشار بیشتر در نواحی اطراف، برای تحمل بار بیشتر در محور جلو، در پیچ‌ها با ارتفاع بالا به خوبی جواب می‌دهند.

موتور توربوشارژ چهار خطی ۲.۰ لیتری قبلی هیچ پیشرفتی را دریافت نکرده و مانند قبل ۲۷۶ اسب بخار قدرت با گشتاور ۲۸۹ نیوتن مناسب سازی شده است.

یک گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد وجود دارد که با پرداخت ۱۵۰۰ دلار بیشتر می‌توان اتوماتیک هشت سرعته را در اختیار گرفت.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها