سرفیس ایرباد مایکروسافت بهار 2020 می‌آید

0
577
رونمایی سرفیس ایرباد

مایکروسافت تاریخ عرضه سرفیس ایرباد (Surface Earbuds) را عقب انداخت و به بهار سال 2020 موکول کرد. قیمت این ایرباد 249 دلار است و رقیب سرسختی برای ایرپاد اپل محسوب می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Indianexpress، مایکروسافت قصد دارد؛ سرفیس ایرباد را در تاریخ 2 اکتبر و در کنار عرضه Surface Neo، Surface Pro 7، Surface Pro X و Surface Laptop 3 ارائه دهد. پیش‌ازاین زمان عرضه این ایرباد اواخر سال 2019 اعلام شده بود؛ اما این کمپانی تاریخ موردنظر را تغییر داد و آن را به سال آینده موکول کرد.

پانوس پانای (Panos Panay)، رئیس واحد سخت‌افزاری و مدیر ارشد محصولات مایکروسافت، روش جدید و مناسب‌تری برای انتشار سرفیس ایرباد مایکروسافت ارائه کرده است. وی گفت که این محصول در بهار سال 2020 به‌صورت زنده به سراسر دنیا عرضه خواهد شد تا بهترین تجربه ممکن را ارائه دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که تولید یک محصول نیازمند به‌کارگیری جزئیات زیادی است که به زمان نیاز دارد. گاهی اوقات این زمان بیش از آنچه قبلاً در مورد آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ طول می‌کشد. برای ارائه تجربه بهتر و کارآمدتر برای طرفداران، تصمیم گرفتیم سرفیس ایرباد را در بهار 2020 به سراسر جهان عرضه کنیم.

رونمایی سرفیس ایرباد

بررسی Surface Earbuds

Surface Earbuds مایکروسافت 249 دلار قیمت دارد و دارای یک شارژر و یک باتری داخلی با عمر 24 ساعته است. هر دو هدفون میکروفن دارای دو جهت هستند و سنسورهای لمسی برای استفاده بهتر در آن‌ها به کار گرفته شده است.

Surface Earbuds با Microsoft Office  و Spotify ادغام شده است. این دستگاه از 60 زبان برای ورودی صدا پشتیبانی می‌کند. سرفیس ایرباد از اتصال بلوتوث برای برقراری ارتباط استفاده کرده و با اندروید، iOS و همچنین دستگاه‌های دارای Windows 10 سازگار خواهد بود.

سرفیس ایرباد از چندین عمل از جمله لمس کردن، ضربه زدن، سوایپ کردن، و ورودی صوتی و همچنین طیف گسترده‌ای از دستیاران دیجیتالی، از جمله دستیار صوتی مایکروسافت کورتانا، Apple Siri و Google Assistant پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت سرفیس ایرباد یکی از پیشرفته‌ترین رقبای AirPods اپل محسوب می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها