سرویس جدید شرکت اپل به زودی رونمایی می شود

0
432
سرویس جدید شرکت اپل به زودی رونمایی می شود

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد که این شرکت به زودی از سرویس جدید خود رونمایی خواهد کرد.

سرویس های جدید شرکت اپل

سال گذشته بود که ما شنیدیم که اپل قصد دارد تا سرویس تلویزیونی خود را در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه کند و هیچ کسی مانند تیم کوک نمی تواند باعث داغ شدن این مساله شود. او در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرده است که امسال «سرویس های» جدیدی را معرفی خواهد کرد. در حالی آقای کوک اعلام نکرده این سرویس ها چه نوع سرویسی هستند. حالا مشخص نیست که این شرکت چه سورپرایزهایی برای کاربران خود آماده کرده است ولی می توانیم به یک سیستم سلامت سنج یا پرداختی موبایلی جدید اشاره کنیم که احتمال دارد این سرویس ها به سیستم اپل اضافه شود.

افزونه های جدید شرکت اپل

در نمایشگاه CES 2019 شاهد سورپرایزهای زیادی در زمینه تولیدکننده های تلویزیون بودیم ، اپل هم سیستم AirPlay 2 و HomeKit را معرفی کرده است که کاربران می توانند محتواهای موردنظر خود را مستقیما از گوشی خود اجرا کنند و در تلویزیون های خود مشاهده کنند. این سرویس های جدید که شرکت اپل در نظر دارد تا آن را پیاده سازی کند ، قطعا می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.سرویس های جدید شرکت اپل

محتواهای اختصاصی برای کاربران اپل

شرکت اپل محتواهای اختصاصی بسیاری را هم برای کاربران خود تولید کرده است. این شرکت تا الان تا یک میلیارد دلار روی این محتواهای اختصاصی هزینه کرده است و شما فقط می توانید این محتواها را در سیستم خود اپل مشاهده کنید. سوالی که هنوز برای همه کاربران باقی مانده این است که منظور آقای کوک از کلمه « سرویس ها » چه بوده است و احتمالا در آینده ای نزدیک از این موضوع مطلع خواهیم شد.سرویس های جدید شرکت اپل شرکت اپل محتواهای اختصاصی بسیاری را هم برای کاربران خود تولید کرده است

فروش گوشی های iPhone XR

آقای کوک همچنین به این موضوع اشاره کرده است که فروش گوشی های iPhone XR شاید به اندازه انتظار خوب نبوده ولی هنوز هم محبوبیت بالایی بین کاربران دارد. قطعا امسال با فروش جدیدی از محصولات اپل شاهد خواهیم بود که می تواند توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. باید دید که امسال چه اتفاقی برای شرکت اپل و محصولات این شرکت رخ خواهد داد.

نظر شما در مورد صحبت های شرکت اپل و آقای تیم کوک چیست؟ آیا شما هم فکر می کنید این سرویس موفقیت آمیز باشد؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.فروش گوشی های iPhone XR

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها