سرویس جدید و جذاب همراه اول رونمایی شد

0
579
سرویس جدید و جذاب همراه اول رونمایی شد

سرویس جدید و جذاب همراه اول رونمایی شدکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد اپراتورهای داخلی به گوشی می رسد و در جدیدترین خبر سرویس جدید VoLTE اپراتور همراه اول رونمایی شد.

همراه اول چند سالی می شود که تلاش می کند از سرویس های بی نظیر و جذاب خود برای کاربران پرده برداری کند و در تازه ترین فعالیت خود از سرویس VoLTE رونمایی کرده است.

ویژگی های سرویس جدید و جذاب همراه اول

مشترکین همراه اول با استفاده از این سرویس جدید می توانند بهترین کیفیت صدا ( HD ) را در تماس های صوتی خود داشته باشند. این بستر به گفته همراه اول متناسب با آخرین استانداردهای جهانی است. فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه یا همان VoLTE یک فناوری نوین است که برای پشتیبانی از مکالمه صوتی در شبکه 4G یا LTE ضروری است و کاربران می توانند به راحتی تماس صوتی خود را به وسیله آن برقرار کنند. یکی از نکات جذاب در مورد این سرویس این بوده که کاربران می توانند از صوت و دیتا به صورت هم زمان استفاده کنند.

رونمایی از این سرویس برای اولین بار در ایران

سرویس و فناوری VoLTE جز فناوری هایی است که برای اولین بار توسط همراه اول در کشور ایران راه اندازی شده است.

مزایای VoLTE

امکان برقراری تماس در شبکه LTE

– کیفیت صدای بالا و بی نظیر در سرویس VoLTE

– زمان برقراری تماس بسیار پایین

– امکان استفاده همزمان از مکالمه و دیتا

روش استفاده از VoLTEسرویس جدید و جذاب همراه اول رونمایی شد

مشترکین همراه اول زمانی که در فضایی قرار می گیرند که دارای پوشش LTE است ، می توانند از این سرویس استفاده کنند. جالب اینکه این سرویس تفاوت خاصی با تماس عادی ندارد. گوشی هایی مانند Samsung S8+ ، Samsung S8 ، Huawei P10+ ، Huawei P10 قابلیت پشتیبانی از سرویس VoLTE را دارد. قطعا گوشی های دیگر نیز احتمالا در ماه های آینده می توانند از این سرویس پشتیبانی کنند.

ویژگی های جذاب این سرویس

البته گفته شده که مشترکین همراه اول برای استفاده از این سرویس باید در وهله اول از سیم کارت USIM استفاده کنند. برای برقراری تماس در سرویس VoLTE دیگر نیازی نیست که از دیتا گوشی خود بهره ببرند  و کاربران به راحتی می توانند از این سرویس بدون استفاده از اینترنت استفاده کنند.

باید دید که بازخورد کاربران از این سرویس چگونه خواهد بود و این موضوع را زمان به ما نشان خواهد داد.

این گزارش به استناد خبری در سایت همراه اول بوده است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها