سرویس نرم افزاری لجستیک چند سکویی مایکروسافت و فدرال اکسپرس

0
154

با مشارکت مایکروسافت سرویس جامع نرم افزاری مدیریت هوشمند سفارشات در فضای تجارت الکترونیک برای فدرال اکسپرس FedEx به صورت چند سکویی Cross Platform طراحی و عرضه می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Microsoft، هدف افزایش رقابت تجاری در فضای تجارت الکترونیک از طریق بهبود تعامل با مشتری و ارائه گزینه‌های حمل و نقل پیشرفته است.

در این میان خدمات نرم افزاری لجستیک به مثابه سرویس و به صورت چند سکویی Cross Platform برای خرده فروشان، تجار و برندها ارائه می‌شود.

محصول نهایی به صورت پنل مدیریت سفارش  هوشمند فدرال اکسپرس روی Dynamics 365  دیده خواهد شد.

در نهایت راه حل یکپارچه هوشمند برای خرید و تحویل سریع و کارآمد به مشتریان عرضه خواهد شد.

گقتنی است محصول نرم افزاری مایکروسافت به نام Microsoft Dynamics 365 خط محصول مربوط به برنامه تجاری هوشمند ERP و CRM است که 2016 منتشر شد.

پنل مدیریت فدرال اکسپرس روی این نرم افزار به صورت سرویس بین پلتفرمی و لجستیک به عنوان یک سرویس ظاهر شده و خدمات را برای مشتریان عرضه می‌کند.

مایکروسافت و فدرال اکسپرس همکاری چند ساله‌ای در حوزه زنجیره تامین و لجستیک دارند.

نیازها و انتظارات مشتریان تغییر کرده و فدکس و مایکروسافت با ابزارهایی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای برون یابی بینش‌جدید از 17 میلیون بسته‌ای که هر روز از طریق فدکس عبور می‌کند، تلاش می‌کنند.

انتظار می‌رود یکپارچه سازی داده‌های فدکس با برنامه Dynamics 365 Intelligent Order Management در نیمه دوم 2022 در اختیار مشتریان آمریکایی قرار گیرد.

گفتنی است کراس پلتفرم یا چند سکویی در حوزه لجستیک به عنوان راه حل خدماتی، برای برندها با مدیریت سفارش هوشمند انجام می‌شود و با پلتفرم‌های تجارت الکترونیک موجود یکپارچه شده و تحویل سریع و مقرون به صرفه را فراهم می‌سازد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها