سفارش خرید گلس انعطاف پذیر فوق نازک توسط هواوی و شیائومی

0
5453

هواوی و شیائومی برای خرید گلس انعطاف پذیر فوق نازک UTG دست به کار شده‌اند. این بدان معناست که گوشی‌های تاشوی جدیدی از سوی این دو سازنده در راه است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، گلس انعطاف پذیر فوق نازک / UTG بهینه شده پلی آمید بی رنگ و شفاف / CPI است.

نسل اول گوشی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس هر دو از CPI استفاده کردند. اما UTG در مقایسه با آن، بادوام‌تر، مقاوم‌تر،نازک‌تر با انعطاف پذیری بیشتر است.

هواوی در حال حاضر دو نسل از گوشی‌های تاشو دارد. میت ایکس و میت ایکس اس که دومی پذیرای شیشه انعطاف پذیر فوق نازک بوده و از هر جهت در مقایسه با مدل قبلی بهتر جواب داده است.

اگر خاطرتان باشد، مدل میت ایکس قبل از ورود به بازار با چالش‌های زیادی دست به گریبان شد.

اما شیائومی هیچ گوشی تاشو{به معنای انعطاف پذیر کامل} در ویترین خود ندارد. گفتنی است گوشی شیائومی Mi Mix Alpha گوشی تاشو محسوب نشده و در حال حاضر در بازار موجود هم نیست.{به دلیل مشکلات فنی}

در این گوشی هواوی از امولد انعطاف پذیر دورتادور متعلق به کمپانی Visionox استفاده کرده و فناوری منحصربفردی را بکاربرده که احساس پلاستیکی بودن کل صفحه نمایش را به شدت کاهش می‌دهد.

با همه این اوصاف، طبق آخرین گزارش‌ها هر دو کمپانی هواوی و شیائومی سفارش خرید گلس انعطاف پذیر فوق نازک را داده‌اند و به همین دلیل حدس زده می‌شود دنبال ساخت گوشی‌های تاشوی جدید باشند.

همان طور که می‌دانید فناوری گوشی‌های تاشو در ابتدای راه است و به همین خاطر هم محصول نهایی گران تمام می‌شود اما شیائومی همیشه دنبال عرضه گوشی مقرون به صرفه بوده است و این موضوع با استراتژی این شرکت نمی‌خواند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها