تصاویر جدیدی از شارژر بی سیم گلکسی نوت ۹ و گلکسی واچ منتشر شد

0
704

کالاسودا– تصاویر جدیدی از شارژر بی سیم گلکسی نوت ۹ و گلکسی واچ منتشر شد . این تصاویر اطلاعات زیادی را به کاربران نمی دهد اما سوال های جالبی را در ذهن ایجاد خواهد کرد و باید دید این کمپانی قدرتمند به نظر می رسد این تصاویر را منتشر کرده است بتواند تغییراتی را در این شارژر بی سیم اعمال کند. مدتی پیش تصاویری منتشر شد که نشان می داد شارژر بیسیم سامسونگ با دو هدف روانه بازار خواهد شد که شارژ کردن گوشی نوت ۹ و ساعت جدید سامسونگ را به برترین شکل پشتیبانی کند اما هنوز سوال های بسیاری در ذهن کاربران قرار دارد.

در تصاویر منتشر شده یک شارژر بی سیم به نام EP-N6100 که یک شارژر بی سیم بزرگ است که کمتر شاهد این سبک در شارژر های بی سیم سامسونگ بوده ایم اما در این میان از نام دیگری نیز به میان آمده است که شارژری کوچک تر است به نظر تنها برای یک دستگاه قابل استفاده است البته هنوز تمام این موضوعات در حد شایعه است و سامسونگ نیز در اقدامی جالب موضوع سکوت را انتخاب کرده است. اما بدون شک سامسونگ در مورد این مضووع تدابیری خواهد اندیشید که کاربرانی که تنها از یک دستگاه استفاده خواهند کرد نیز بتوانند خرید خوبی داشته باشند و هزینه بالا و بیهوده ایی را پرداخت نکنند.

این خبر مدتی پیش منتشر شد و شروع آن نیز با یک تصویر بود یکی از آن ها انتشار تصویری مربوط به یک شارژر بی سیم است و اطلاعاتی نیز در مورد EP-N6100 منتشر شد که اخبار جالبی را در خود جای داده بود اما نکته جالب توجه از این شارژر  که ولتاژ ۲۵ دارد عدم وجود قابلیت شارژ سریع است . عدم وجود قابلیت شارژ سریع برای شارژری که قرار است باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را پشتیبانی کند بسیار نگران کننده است و باید دید با این وجود سامسونگ چگونه این محصول را می خواهد به کاربران پیشنهاد دهد .

شارژر های بیسیم سامسونگ همواره مورد قبول کاربران برند کره ایی سامسونگ قرار گرفته است و همین موضوع برند های دیگر را مجبور به ساخت شارژر های دیگر کرده است. البته کمپانی های دیگر هیچ گاه نتوانستند به این فناوری دست پیدا کند. کمپانی سامسونگ خبر بسیار خوبی را که امروز منتشر کرد امیدواریم کامل نباشد و این برند محبوب در کنار قابلیتی که به کاربران می دهد که با خرید یک شارژر بیسیم بتوانند ساعت و گوشی هوشمند خود را شارژ کنند بتوانند از شارژ سریع نیز پشتیبانی کنند که بسیار مورد توجه کاربران خواهد بود.

البته در این میان یک نکته نیز می تواند وجود داشته باشد و آن هم این موضوع است که سامسونگ این شارژر بیسیم را با چه قیمتی روانه بازار خواهد کرد؟ آیا سامسونگ قصد دارد با این قابلیت هزینه های کاربران را کاهش دهد و یا با این موضوع قصد دارد کاربران گلکسی نوت ۹ ساعت هوشمند سامسونگ را نیز خریداری کنند؟ نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ به شرایط اقتصادی کاربران فکر می کند یا خیر؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها