شاسی‌بلند هیجان‌انگیزِ مرسدس بنز GLS 2020

1
6642

مرسدس بنز از نسل جدید 2020 GLS با ویژگی‌های لوکس، فناوری‌های جدید، راحتی فوق العاده و عملکردهای عالی در آفرود رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، خودرو Mercedes GLS یک SUV (شاسی‌بلند) لوکس است که قابلیت‌های آفرود، راحتی و فناوری را در یک بدنه زیبا و لوکس در اختیار شما قرار می‌دهد. این خودرو از MBUX به عنوان بهترین سیستم سرگرمی در جاده و کنترل بدنه E-Active و دوربین و نقشه‌برداری سه‌بعدی بهره می‌برد.

نقاط مثبت

  • دارای ویژگی‌های کاربردی در جاده و آفرود (Off_road)
  • سیستم سرگرمی MBUX
  • راحتی و تجملات

نقاط منفی

  • قیمت بالا
  • ظاهر خسته‌کننده

قیمت این خودرو شاسی‌بلند لوکس از 75200 دلار شروع می‌شود؛ که ممکن است اندکی گران برسد؛ اما با وجود قابلیت‌ها زیاد از جمله آفرود در این خودرو، این قیمت توجیه‌پذیر است.

درون خودرو نیز از صندلی‌های راحت و ارگونومیک پوشانده شده و یک صفحه‌نمایش 12.3 اینچی دارد. در این خودرو از ویژگی Curve یا تنظیم زاویه خودرو به‌صورت هوشمند نیز استفاده شده است و علاوه بر این با بهره‌گیری از سیستم کنترل اختیاری E-Active Body، وسیله نقلیه هنگام چرخش در یک پیچ، حرکت جانبی بدنه خودرو را کاهش می‌دهد. بنابراین در حین عبور از پیچ‌های تند در جاده‌ها، شما احساس بهتری داشته و تکان کمتری را حس می‌کنید.

با استفاده از دو دوربین نصب شده در قسمت جلویی GLS، وسیله نقلیه نقشه سه‌بعدی جاده را فراهم می‌کند که برای عبور از دست‌اندازها کاربردی است.

مدل GLS450 از نظر فنی از یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند که ۳۶۲ اسب‌بخار قدرت داشته و 396 پوند فوت گشتاور را در خود جای داده است و به سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی از نوع EQ Boost مجهز است. مدل GLS580  نیز دارای یک پیشرانه وی 8 تویین توربو با حجم موتور 4 لیتر با 483 اسب بخار و 516 پوند فوت گشتاور است؛ این مدل نیز از EQ Boost پشتیبانی می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
مهدی
4 سال پیش

واقعا عالیه