شخصیت‌های رایگان به بازی‌بازان Rainbow Six Siege هدیه داده خواهد شد

0
142

به مناسبت رسیدن سال نو، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) تصمیم گرفته است تا به تمامی کاربران بازی محبوب Rainbow Six Siege، هدیه‌ای هرچند ناقابل اهدا کند.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، قطعا یکی از جالب‌ترین مواردی که بازی Rainbow Six Siege به بازی‌بازان ارائه داده، آزادی عمل در دفاع و البته حمله به دشمنان است. این آزادی عمل بدون استفاده از طیف وسیع اپراتورهای این بازی، به هیچ وجه امکان‌پذیر نبوده و به اصطلاح شاید بتوان ادعا کرد که بازی برروی روندی یکسان قرار می‌گیرد. اگر از افرادی هستید که علاقه‌ی زیادی به آزاد کردن اپراتورهای Rainbow Six Siege دارید و در این چند روز نیز منتظر هستید تا امتیاز کافی برای این کار را کسب کنید، پس خوشبختانه یوبی‌سافت کار را برای شما آسان کرده است.

به مناسبت نزدیک شدن به سال نو، یوبی‌سافت تصمیم گرفته است تا به هر یک از بازیکنانی که به بازی Rainbow Six Siege وارد شوند، یک اپراتور رایگان اهدا کند که البته کاملا به صورت تصادفی انتخاب می‌شود؛ یعنی ممکن است اپراتوری که برای شما آزاد می‌شود، کاملا با اپراتوری که برای فرد دیگری آزاد می‌شود، متفاوت باشد.

همچنین قابل ذکر است که این هدیه از اپراتورهای بازی اصلی نخواهد بود و از بسته‌های الحاقی سال اول تا چهارم این عنوان هستند. اکنون سوال اصلی اینجاست که اگر تمامی اپراتورها را آزاد کرده باشیم، پس چه هدیه‌ای دریافت خواهیم کرد؟ خب به مانند هر سال و البته به رسم کریسمس، شما یک درخت کریسمس و شکلات دریافت خواهید کرد که اولین نشانه‌ها برای شما و یکی از بهترین سال‌های پیش رویتان باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها