شرکت ال جی با گوشی 5G به نام V50 ThinQ وارد بازار شد!

0
348
شرکت ال جی با گوشی 5G به نام V50 ThinQ وارد بازار شد!

به تازگی خبر جالبی در مورد شرکت ال جی منتشر شده که نشان می دهد این کمپانی گوشی 5G خود را با نام V50 ThinQ به بازار عرضه کرد و این گوشی می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند.

رونمایی از گوشی 5G به نام V50 ThinQ

ال جی هم با ارائه گوشی V50 ThinQ وارد رقابت گوشی های 5G شد و این گوشی نسخه به روزرسانی شده ی V40 است که طراحی همین گوشی را دارد اما می تواند از نسل جدید اینترنت شبکه به خوبی استفاده کند. شما شاید از این موضوع مطلع باشید که گوشی V50 از همان ابتدا از اینترنت 5G پشتیبانی می کند و شما این موضوع از لوگوی 5G پشت گوشی متوجه خواهید شد.

مشخصات گوشی V50 ThinQ

بر اساس مشخص منتشر شده در مورد گوشی V50 می توانیم بگوییم که این گوشی تنها در چند بخش با گوشی V40 فرق دارد : پشتیبانی از اینترنت 5G ، باتری 4000 هزار میلی آمپری و پردازنده اسنپ دراگون 855 که این بخش ها برای پشتیبانی از اینترنت 5G نیاز است. شرکت ال جی همچنین یک سیستم خنک کننده جدید هم به این گوشی اضافه کرده است که می تواند به تهویه مناسب آنها کمک کند.

توضیحات شرکت ال جی در مورد گوشی 5G و تفاوت های آن با گوشی V40

این گوشی مقداری سنگین تر و ضخیم تر از گوشی V40 بوده و شرکت ال جی تصمیم گرفته که بخش برآمدگی دوربین را حذف کند که به نظر می رسد تصمیم خوبی از سوی شرکت ال جی محسوب می شود. اگر این کارها صورت نمی گرفت که دیگر نیازی به عرضه گوشی جدید نبود و گوشی V40 با اینترنت 5G به بازار عرضه می گردید. البته شرکت ال جی به این موضوع اشاره کرده است که برای اینکه بتوانند زودتر از زمان طولانی وارد بازار 5G شوند مجبور بودند که از پلتفرم گوشی V40 استفاده کنند.رونمایی از گوشی 5G به نام V50 ThinQ

صفحه نمایش این گوشی چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی شرکت ال جی یک سری اکسسوری هم برای گوشی V50 عرضه کرده است که صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED متصل می شود و همانند قابی برای این گوشی است. این دو صفحه نمایش گوشی جدید شرکت ال جی از یک باتری تغذیه می شود و کاربران می توانند این صفحه های نمایش را به یکدیگر متصل کنند و به کار خود ادامه دهند. با اضافه شدن صفحه نمایش دوم کاربران می توانند به دو کار به صورت هم زمان رسیدگی کنند و هر یک از صفحه نمایش ها به صورت جداگانه فعالیت خواهد داشت.

البته شرکت ال جی اعلام کرده است که بخش های اکسسوری این گوشی را به صورت جداگانه به فروش خواهند رساند و احتمال دارد این اکسسوری ها متنوع تر از هر گوشی دیگری باشد.

قیمت گوشی 5G ال جی و زمان عرضه آن به بازار

هنوز صحبت خاصی در مورد قیمت ، زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است ولی احتمالا در ماه های آینده صحبت های بیشتری در مورد این گوشی خواهیم شنید که می تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها