شرکت های اپل و سامسونگ نقره داغ شدند

0
1303
شرکت های اپل و سامسونگ نقره داغ شدند

شرکت های اپل و سامسونگ نقره داغ شدندکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی از سوی شرکت های اپل و سامسونگ به گوش نمی رسد. این دو شرکت در ایتالیا به دلیل تخلفات عدیده جریمه سنگین شده اند.

جریمه های سنگین برای شرکت های اپل و سامسونگ

در ماه ژانویه ، ارگان های دولتی ایتالیا دو تحقیق مجزا در مورد شرکت های سامسونگ و اپل صورت دادند. این دو تحقیق در مورد تخلف احتمالی شرکت های اپل و سامسونگ در زمینه ارائه به روزرسانی برای کاهش سرعت برنامه های کاربران این دو شرکت بود. حالا خبرهایی به گوش می رسد که شرکت های اپل و سامسونگ در چند مورد تخلفاتی انجام داده اند و حالا باید با جریمه مواجه شوند.

جریمه میلیون یورویی برای شرکت اپل

نهاد AGCM به نظر می رسد که شرکت اپل را به دلیل تخلف در زمینه به روزرسانی iOS در گوشی های iPhone 6 و iPhone 7 حدود پنج میلیون یورو جریمه کرده است. به نظر می رسد که به روزرسانی جدیدی که برای این دو گوشی ارائه شده است انرژی بیشتری را مصرف می کند و این به روزرسانی با آگاهی قبلی این شرکت به بازار عرضه می شده است. زمانی که کاربران این به روزرسانی را دانلود می کرده اند اصلا با اخطاری از سوی شرکت اپل مواجه نشده اند که بگوید که این به روزرسانی نیازمند CPU قوی تری است و گوشی های قدیمی به مشکل برخورد می کنند.

شرکت های اپل و سامسونگ نقره داغ شدند

شرکت اپل احتمالا با یک جریمه پنج میلیونی دیگر نیز در زمینه عدم توجه به کاربران خود مواجه خواهد شد. به نظر می رسد باتری های گوشی iPhone نیز مشکلاتی دارند.

جریمه میلیون یورویی برای شرکت سامسونگ

سامسونگ نیز با جریمه پنج میلیون یورویی از سوی نهاد AGCM مواجه شده است. این نهاد به روزرسانی نسخه Marshmallow 6.0.1 را مورد بازجویی قرار داده است. این سیستم عامل باری گوشی گلکسی نوت 7 به بازار عرضه شد و کاربرانی که از این به روزرسانی برای نوت 4 استفاده کردند با مشکلات عدیده ای مواجه شدند. این موضوع باعث شد تا کاربران پول زیادی را برای تعمیر این گوشی های خود پرداخت کند.

هنوز مشخص نیست که شرکت سامسونگ از این موضوع خبر داشته است یا خیر اما باز هم نهاد AGCM برخورد سختی با این شرکت داشت و دولت ایتالیا نیز از این موضوع استقبال کرد.

در کل به نظر می رسد که شرکت های سامسونگ و اپل با ارائه نسخه های اشتباهی از سیستم عامل خود برای گوشی های قدیمی باعث خرابی یا کاهش عملکرد گوشی های کاربران شده اند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها