شکایت اسپاتفای از اپل ؛ جنجال جدید این کمپانی مشهور

0
234
شکایت اسپاتفای از اپل ؛ جنجال جدید این کمپانی مشهور

شکایت اسپاتفای از اپل توسط اتحادیه اروپا رسیدگی می شود. اتحادیه اروپا به طور رسمی با ورود با این موضوع باید دید چه تدابیری را خواهد اندیشید. موضوع اصلی شکایت اسپاتقای از اپل مربوط به پرداختی های اسپاتفای به استور رسمی اپل است. پرداختی هایی که مدیران اسپاتیفای آن را ناعادلانه مطرح می کنند.

بر اساس گزارشات Financial Times کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است پس از بررسی مشتریان، رقبا و بازار تحقیقات خود را در این موضوع آغاز کند. این تحقیقات در هفته های آینده آغاز می شود و باید دید ایا اپل محکوم به پرداخت غرامت می شود یا خیر.

علت شکایت اسپاتفای از اپل چیست؟

اسپاتیفای رقیب جدی اپل موزیک است و هر دو سرویس یک قیمت را در استور اپل دارند با این وجود اپل 30 درصد از هزینه پرداختی برای این نرم افزار را به خود اختصاص نی دهد. البته این موضوع برای بسیاری از نرم افزار ها وجود دارد اما مدیران اسپاتیفای این موضوع که 30 درصد از هزینه دریافت اسپاتیفای در اختیار اپل قرار می گیرد و اپل موزیک برای این کمپانی است و به صورت رایگان کمپانی اپل آن را در استور خود قرار می دهد اظهار نارضایتی کرده است و اپل نیز ادعا کرده که اسپاتیفای قصد استفاده رایگان از تمام مزایا را دارد و این شکایات را به نوعی سخنان گمراه کننده توصیف کرده است.شکایت اسپاتفای از اپل توسط اتحادیه اروپا رسیدگی می شود

اسپاتیفای و اپل موزیک با قیمت یکسانی در اختیار استور اپل قرار می گیرند اما خروجی های متفاوت باعث کاهش کاربران اسپاتیفای می شود. در واقع قیمت هر دو سرویس 9.99 دلار است اما اپل 30 درصد به قیمت اسپاتیفای اضافه می کند و نسخه پرمیوم را 12.99 در استور رسمی خود قرار داده است.

اتحادیه اروپا می تواند تا 10 درصد از درامد شرکت را به عنوان جریمه در نظر بگیرد و باید دید این مشکل برای کمپانی اپل چگونه برطرف می شود. 10 درصد از درامد اپل میلیاردها دلار است که می تواند روی سرنوشت این دو شرکت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. با این وجود ممکن است تحقیقات اتحادیه اروپا سالها طور بکشد یا موافقت نامه ای میان این دو شرکت امضا شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها