شکایت هواوی از کمپانی‌های HP، Verizon و Cisco

0
1044

هواوی علیرغم ممنوعیت‌های دولت آمریکا و قطع روابط و ممنوعیت تجهیزات 5G در انگلیس، پیشرفت می‌کند. در این میان بازار موبایل 5G این شرکت در چین و محموله‌های جهانی آن افزایش یافته و طبق گزارش، از سامسونگ جلو زده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، طبق گزارشی از چین، سخنگوی هواوی در اجلاس سرویس‌های اینترنتی ابری این شرکت در چین اعلام کرد که بازار گوشی‌های هوشمند 5G این شرکت از نیمه‌ی اول 2020 به 63 درصد رسیده است. محموله‌های جهانی تلفن‌های هوشمند 5G این شرکت نیز بالاتر از 40 درصد شده و در این زمینه توانسته از سامسونگ پیشی بگیرد.

این شرکت گزارش مالی نیمه اول سال 2020 خود را در تاریخ 13 جولای منتشر کرد. در این گزارش آمده که این شرکت با افزایش 13 درصدی به درآمد 454 میلیارد یوان رسیده است.

این درآمد همچنین شامل درآمد عملیاتی 159.6 میلیارد یوان نیز است. در حالی که درآمد شرکت‌ها و مصرف کننده به ترتیب 36.3 و 255.8 میلیارد یوان بوده است. در ادامه سخنگوی این شرکت گفت هوآوی بیش از 15 میلیون تلفن هوشمند تاکنون در سطح جهان ارسال کرده است.

SK کره جنوبی تخمین زده که 55 میلیون محموله هواوی کمی بالاتر از 51 میلیون دستگاه سامسونگ بین آوریل تا ژوئن است.

این شرکت از کمپانی‌های HP، Verizon و Cisco خواسته تا هزینه‌ی حق ثبت اختراعش را پرداخت کنند. اجازه‌ی این اقدام هوآوی را خود دولت ایالات متحده در اختیار آن قرار داد که به تازگی تغییراتی را در توافق نامه FRAND به وجود آورده است. با انجام این کار ، این شرکت چینی از سه شرکت آمریکایی می‌خواهد حق امتیاز صدها ثبت اختراع او را بپردازند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها