صفحه‌ی مشخصات Nokia 5.3 در وب سایت NOKIA India

0
4888

تولیدکننده فنلاندی گوشی‌های هوشمند، نوکیا، از زمان همه گیری کروناویروس فعالیت کمی داشته است. با این وجود، این شرکت تعداد زیادی گوشی هوشمند دارد که برای ورود به بازار آماده است. براساس گزارش‌های اخیر، HMD Global یک گوشی هوشمند به نام Nokia 5.3 را در ماه جاری در هند عرضه می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، صفحه‌ی اطلاعات گوشی اکنون در وب سایت نوکیا هند فعال است. این صفحه مشخصات و عملکردهای گوشی را نشان می‌دهد. این نشان می‌دهد که راه اندازی نوکیا 5.3 نزدیک است.

وب سایت رسمی نوکیا هند نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با ابعاد 164.3 در 76.6 در 8.5 میلی متر و وزن 180 گرمی تولید می‌شود. نوکیا 5.3 از پنل LCD 6.55 اینچی آبشاری بهره برده و این نمایشگر از وضوح HD + و نسبت تصویر 20: 9 پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر هوشمند دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای محافظت از چشم است.

در زیر بدنه‌ی این گوشی پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 665 تعبیه شده است. همچنین از رم 4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایتی و یک حافظه کارت microSD پشتیبانی می‌کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید 10 عرضه شده و انتظار می‌رود که دو سال به روز رسانی جدید را دریافت کند.

نوکیا 5.3 از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از شارژ 5V / 2A پشتیبانی می‌کند. این باتری با کمک AI می‌تواند دو روز دوام بیاورد.

از نظر دوربین در این گوشی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 وجود دارد. در قسمت پشتی ماژول دوربین با فلاش LED تعبیه شده که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8، سنسور 5 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده گسترده، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌باشد.

حسگر اثر انگشت در پشت نوکیا 5.3 تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 4.2، GPS، NFC، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری اشاره کرد.

اگرچه اطلاعات رسمی درمورد قیمت آن وجود ندارد، اما گزارش‌هایی مبنی بر فروش این دستگاه با قیمت حدودی 1555 یوان (224 دلار) است

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها