صفحه کلید سامسونگ با کنتراست بالا برای تایپ آسان‌تر

0
3531

با تنظیم کردن کنتراست ، تایپ با صفحه کلید سامسونگ گلکسی ساده‌تر خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از lifehacker، یکی از نکات جالب در سیستم عامل اندروید؛ تنوع صفحه کلیدها است و شما می‌توانید از کیبوردهای متنوعی استفاده کنید. اگر چه بیشتر کاربران با تنظیمات به کار گرفته شده در این صفحه کلیدها آشنا هستند؛ اما کمتر کسی متوجه‌ی تنظیمات سامسونگ در راستای استفاده راحت‌تر و سریع‌تر از کیبورد شده است.

GadgetHacks این هفته به ارائه و آموزش تنظیمات پنهان صفحه کلید در گوشی‌های سامسونگ پرداخته که به شما این امکان را می‌دهد تا کنتراست صفحه کلید گوشی خود را تغییر دهید، حرکتی که باعث می‌شود مشاهده حروف راحت‌تر شده و به نوبه خود تایپ کردن نیز ساده‌تر شود.

برای اعمال این تنظیمات، اپلیکیشنی را که صفحه کلید را در خود جای داده و در آن ظاهر می‌شود باز کنید و سپس نماد چرخ دنده را در بالای صفحه کلید انتخاب کنید. این کار شما را به منوی “صفحه کلید سامسونگ/Samsung Keyboard” منتقل می‌کند.

همچنین می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات در گوشی خود و انتخاب “مدیریت عمومی/General Management”، به دنبال آن “زبان و ورودی/Language & Input”، “صفحه کلید روی صفحه/On-screen keyboard” و سپس “صفحه کلید سامسونگ/Samsung Keyboard” به این بخش دسترسی داشته باشید.

پس از یافتن منو، گزینه‌ی “طرح بندی صفحه کلید و بازخورد/Keyboard layout and feedback” را از این فهرست انتخاب کرده و سپس گزینه‌ی “صفحه کلید با کنتراست بالا/High contrast keyboard” را روشن کنید. هنگام انجام این کار، می‌توانید روی گزینه “صفحه کلید با کنتراست بالا/High contrast keyboard” ضربه بزنید تا چهار گزینه رنگی برای صفحه کلید ظاهر شود.

یکی از گزینه‌های مناسب، صفحه کلید زمینه‌ی سیاه با حروف سفید است. در این بخش شما 4 صفحه کلید با کنتراست بالا را مشاهده می‌کنید که با گزینه پیش فرض متفاوت هستند.

بنابراین اگر با صفحه کلید پیش فرض خود مشکلی دارید، یا حتی می‌خواهید کمی صفحه کلید خود را جذاب‌تر و زیباتر کنید؛ مطمئناً این قابلیت ارزش دیدن را دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها