طراحی جدید و فوق العاده دیدنی اپلیکیشن الکسا

0
755

Image result for alexa appکالاسودا_ به تازگی شرکت آمازون تصمیم گرفته است تا تغییرات جذابی در طراحی اپلیکیشن الکسا اعمال کند. این موضوع باعث شده است که این اپلیکیشن دارای ظاهری خاص شود.

تغییرات اپلیکیشن الکسا

اپلیکیشن الکسا به نظر می رسد که تغییرات جالبی را امروز شاهد بوده است. شرکت آمازون تصمیم گرفته است تا خانه تکانی اساسی در ظاهر این برنامه انجام دهد. طراحی جدید این برنامه نه تنها شیک تر از نسخه قبلی آن است بلکه دسترسی و کنترل دستگاه ها در این برنامه خیلی ساده تر از قبل شده است.

ویژگی های جدید اپلیکیشن الکسا

در نسخه به روزرسانی شده این نرم افزار یک بخش دستگاه ها اضافه شده است که کاربران می توانند در این بخش تمام وسایل متصل به الکسا را مشاهده کنند که این موضوع می تواند پیشرفت بزرگی برای این برنامه باشد که شما دیگر بین صفحات مختلف سرگردان نباشید. این یک به روزرسانی های بزرگ این اپلیکیشن محسوب می شود. این به روزرسانی بیشتر برای افرادی کارایی دارد که بیش از چند دستگاه متصل به الکسا دارا هستند و این موضوع می تواند کمک شایانی به آنها کند.

زمان رونمایی از نسخه جدید این برنامه

جدا از این موضوع ، در به روزرسانی جدید اپلیکیشن الکسا توجه بیشتری به ظاهر و طراحی این اپلیکیشن شده است و با انتخاب پس زمینه های زیبا و آیکن های جذاب می تواند مخاطب را به خود جذب کند. این به روزرسانی احتمالا امروز برای دو سیستم عامل اندروید و iOS به بازار عرضه خواهد شد.

توضیحاتی در مورد اپلیکیشن الکسا

برای استفاده از الکسا، شما نیازمند آن هستید که دستگاهی با قابلیت دسترسی به آن را خریداری کنید. از مهم‌ترین دستگاه‌های حاوی این دستیار صوتی می‌تواند به اکو (Echo)، دات (Dot) و یا تپ (Tap) اشاره کرد که محصولات ساخت خود شرکت آمازون هستند، اما امروزه بسیاری از شرکت‌ها از این دستیار بر روی محصولاتشان استفاده می‌کنند که می‌توانید با خریداری آن‌ها از الکسا بهره‌ مند شوید. تلویزیون فایر تی وی شرکت آمازون نیز قادر به استفاده از آمازون است. یک اسپیکر پرتابل به نام “Triby” ساخت شرکت Invoxia و یک مانیتور هوشمند به نام “Nucelus Intercom” نیز از این دستیار بهره می‌برند. اخیرا شرکت خودروسازی فورد نیز اعلام کرده قصد دارد در اتومبیل‌های خود از دستیار آمازون الکسا استفاده کند.
امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها