نسخه وب توییتر با چه تغییرات طراحی رو به رو است؟

0
389

کالاسودا توییتر نسخه وب سایت خود را مجددا طراحی کرده است و با نگاه اول متوجه می شویم که با صفحه ساده و سفیدی طرف هستیم.

این شرکت در حال حاضر نسخه جدید طراحی شده از وب سایتش را رونمایی کرده که شامل بوکمارک ها، زبانه Explore و یک حالت جدید ذخیره اطلاعات است که در نسخه دسکتاپ شما قابل دسترسی است. این طراحی کاملا سفید است و ممکن است هیچ گونه جذابیتی برای کاربر نداشته باشد.

این باز طراحی به طور رسمی در اختیار همه افراد قرار نخواهد گرفت. هر چند این شرکت روز پنجشنبه پیش نمایش مختصری از آن را در توییتر خود منتشر کرد. در حال حاضر توییتر در حال آزمایش این ویژگی با کمک تعداد کمی از کاربران است که قادر به اجرای این انتخاب جدید هستند.

حساب کاربری تعدادی از اعضا دستخوش این تغییرات شده و از آنها خواسته شده که آیا می خواهند یک توییتر جدید را امتحان کنند یا خیر. تعدادی که آن را امتحان کرده، نظرات خود را در این زمینه بیان کرده اند. آنها بیان کرده اند که با وجود ظاهر مینیمالیستی این نسخه، چندین افزونه خوب برایش ایجاد شده است.

در توییتی که وب سایت توییتر درباره طراحی جدید نسخه تحت وب برنامه خود به اشتراک گذاشته، عنوان کرده است که این نسخه از بوکمارک‌ ها در نسخه وب حمایت خواهد کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌ دهد تا توییت‌ هایی را که مایلند ذخیره کنند، روی نسخه موبایلی یا دسکتاپ خود مشاهده کنند.

طراحی سرد و بی روح

اولین چیزی که شما در توییتر جدید متوجه آن خواهید شد، فضای سرد و سفید و بی روح آن همانند طراحی فیس بوک پیش از اعمال تغییرات تایم لاین است. وب سایت فضای خالی بسیار زیادی پیش روی کاربر قرار می دهد و گویی همه چیز سرجای خود قرار دارد. همچنین علامت توییتر به شکل لوگویی کوچک در بالای برگه مرورگر نصب شده است.

شایان ذکر است که طراحی جدید از نظر زیبایی شناسی مورد استقبال طراحان قرار گرفته و ممکن است در آینده تعداد کاربران بیشتری نیز از آن استقبال کنند. این طراحی اطلاعات بسیار کمتری از همان مقدار فضای قبل در اختیار کاربر قرار می دهد. یک حالت شبانه و حالت ذخیره اطلاعات نیز وجود دارد تا از ظاهر شدن خودکار عکس ها در تایم لاین جلوگیری کند. همچنین در ستون سمت چپ جدول زمانی، هیچ چیزی وجود ندارد و خالی است. موضوعات مورد علاقه و پیشنهادات به سمت راست نقل مکان کرده اند و فضای کوچک برای نشان داده اواتار و پروفایل و تعداد فالوور ها نیز در سمت چپ باقی مانده است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید