طراحی و توزیع محافظ‌های صورت اپل برای کمک به کادر پزشکی

0
1126

اپل در حال طراحی و عرضه‌ی محافظ صورت برای کادر پزشکی است. علاوه بر این تا به امروز بیش از 20 میلیون ماسک صورت تولید کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، تیم کوک، مدیر اجرایی اپل، در مورد عملکرد کمپانی اپل در بحران COVID-19 خبرهای جدیدی را اعلام کرده است. کوک در ویدئویی که در توئیتر منتشر شده است، می‌گوید اپل بیش از 20 میلیون ماسک را از طریق زنجیره تأمین جهانی خود تهیه کرده و با دولت‌ها همکاری می‌کند تا آن‌ها به اشتراک بگذارد.

به گفته کوک، اپل همچنین تلاش گسترده‌ای را در شرکت انجام داده است؛ طراحان محصول، مهندسان و تیم‌های بسته بندی و تأمین کنندگان در حال طراحی، تولید و عرضه‌ی محافظ‌های صورت کاربردی برای کادر بهداشت و درمان هستند.

کوک اعلام کرد هفته گذشته اولین بسته به بیمارستان‌های کایزر در سانتا کلارا تحویل داده شد و بازخورد پزشکان بسیار مثبت بود.

هر محافظ صورت در کمتر از دو دقیقه مونتاژ می‌شود و کاملاً قابل تنظیم است. اپل در ایالات متحده و چین در حال تهیه مواد و تولید این محصول است. اپل قصد دارد تا پایان این هفته بیش از یک میلیون محافظ صورت و هر هفته یک میلیون دیگر را نیز تولید و عرضه کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها