ظاهر اصلی گوشی هوشمند میت 20 هوآوی فاش شد

0
1043

کالاسودا- ظاهر اصلی گوشی هوشمند میت 20 خبر های جالبی به همراه دارد. کمپانی چینی هوآوی در روز ها و ماه های اخیر خبر های بسیاری از ظاهر میت 20 پرو منتشر کرده است اما خبر های کمتری از میت 20 که نسخه ساده شده این پرچمدار است در اختیار کاربران قرار گرفته است. امروز تصویری منتشر شد که نشان می دهد این گوشی موبایل ظاهری نزدیک به نسخه قبل دارد.

تصویر منتشر شده چه ویژگی های ظاهری را مشخص کرد؟

در تصاویر منتشر شده رنگ خاکستری این گوشی هوشمند بسیار جذاب است. در این تصاویر بریدگی صفحه نمایش قطره ای به چشم می خورد و فقط در این قسمت دوربین سلفی قرار گرفته و خبری از حسگر تشخیص چهره میت 20 پرو نیست. به نظر می رسد هوآوی در این بخش به حسگر اثر انگشت اکتفا کرده است. حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند در قاب پشتی قرار گرفته است. این بخش بسیار شبیه به میت 10 پرو است. با این وجود تفاوت های که میان میت 20 پرو و میت 20 است ظاهر این دو گوشی هوشمند را کاملا از هم متمایز می کند.

با توجه به اخبار موجود به نظر می رسد پرچمداران هوآوی با رنگ های جالبی در ماه اکتبر در اختیار کاربران قرار گیرد. به نظر می رسد هوآوی مدتی رنگ های مشکی، آبی، سبز و گرادیانت را برای گوشی های هوشمند خود در نظر بگیرد.

گوشی هوشمند میت 20 هوآوی به واسطه فروش بسیار خوب سالانه این برند بسیار مورد توجه کاربران و برند های دیگر قرار می گیرد. در سال اخیر هوآوی سیاست کاملا متفاوتی را در مورد میت 20 و میت 20 پرو پیش گرفت و باید دید آیا هوآوی می تواند با عرضه دو گوشی هوشمند که ساختار یکسانی دارند و تنها در بخشی از موارد متفاوت هستند فروش خوبی را به دست آورد. سال گذشته شرایط کمی برای این برند راحت تر بود زیرا سامسونگ و برند های چینی کمتر به فکر استفاده از دوربین های سه گانه و بالاتر بودند اما در سال جاری علاوه بر برند های چینی سامسونگ نیز میان رده های سری ای خود را با دوربین های خاص وارد بازار می کند. دوربین های که به نظر می رسد اگر توان رقابت با لنز های گران قیمت میت 20 را نداشته باشند اما در بخش تبلیغات حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها