ظهور بی سر و صدای نوکیای فنلاند

0
112

کمپانی HMD Global، اجاره کننده برند و لایسنس‌های نوکیا از مایکروسافت، اعلام کرد قصد دارد گوشی‌های هوشمند با نام خود وارد بازار کند.

به گزارش کالاسودا، کمپانی مایکروسافت بعد از خرید نوکیا و عدم موفقیت در بازار موبایل، کل برند را به HMD Global فنلاندی اجاره ۱۰ ساله داد و تا امروز بیش از ۶ سال از آن زمان گذشته و HMD‌ توانسته نه تنها برند نوکیا را زنده کند، بلکه حالا قصد دارد تا خودش به صورت مستقل وارد بازار موبایل شود.

ژان فرانسوا باریل از بنیان گذاران و رئیس هیئت مدیره HMD در صفحه لینکدین خود اعلام کرد هر دو گوشی HMD و Nokia وجود خواهند داشت و مشتریان باید مشتاق همکاری با شرکای جدید باشند.

وی در پستی طولانی ادعا کرد کمپانی HMD Global سریعترین رشد را به عنوان تولیدکننده گوشی ۵جی در سال جاری داشته و پیشرو در پایداری با دستگاه‌های قابل تعمیر نوکیا شده که در ۱۲ ماه گذشته راه اندازی شده‌اند.

وی افزود کمپانی HMD اکنون آماده است تا به طور مستقل وارد بازار شود تا دنیای جدیدی برای ارتباطات از راه دور، متمرکز بر نیازهای مصرف کننده ایجاد کند.

باریل تاکید کرد HMD به خود می‌بالد که یکی از بزرگترین شرکتهای موبایل در اروپا است {با هویت فنلاندی، همچو نوکیای سابق} و به زودی شروع به عرضه گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و مقرون به صرفه در سراسر جهان خواهد کرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها