عجیب ترین گوشی هواوی؛ چرا این گوشی هوشمند پرطرفدار است؟

0
2292
عجیب ترین گوشی هواوی؛ چرا این گوشی هوشمند پرطرفدار است؟

عجیب ترین گوشی هواوی در سال جاری را می توان موبایل آنر مجیک 2 در نظر گرفت. برند آنر تقریبا تمام واحدهای مجزا برای یک شرکت جداگانه را دارد و تنها بخش توسعه و تحقیق  آن با هوآوی یکی است. به همین دلیل در این بخش ترجیح دادیم عجیب ترین گوشی هواوی را از برند آنر انتخاب کنیم و برای این موضوع آنر مجیک 2 را به عنوان عجیب ترین گوشی هواوی در بازار جهانی در نظر گرفتیم.

چرا این موبایل لقب عجیب ترین گوشی هواوی را به همراه دارد؟

عجیب ترین گوشی هواوی ماه گذشته روانه بازار فروش شد و تاکنون توانسته فروش خوبی را به دست آورد. این گوشی هوشمند را به دلیل ظاهر خاص آن می توان عجیب ترین گوشی هواوی در نظر گرفت. عجیب ترین گوشی هواوی دارای دوربین کشویی یا اصطلاحا Pop Up است که باعث معرفی شدن این محصول به عنوان عجیب ترین گوشی هواوی می شود. عجیب ترین گوشی هواوی را می توان اولین محصول هواوی با این قابلیت در نظر گرفت اما پیش از عرضه عجیب ترین گوشی هواوی، برند اوپو این سبک گوشی های هوشمند را روانه بازار کرده است.

در کنار این گوشی هوشمند، نسخه اول آنر مجیک و شات ایکس را می توان به عنوان عجیب ترین گوشی هواوی در بخش ظاهری در نظر گرفت که همواره مورد تایید کاربران قرار گرفته اند.عجیب ترین گوشی هواوی با ویژگی های یک پرچمدار

عجیب ترین گوشی هواوی با ویژگی های یک پرچمدار

عجیب ترین گوشی هواوی تنها در بخش ظاهری مورد تایید طرفداران قرار نگرفته بلکه این کمپانی چینی برای موبایل آنر مجیک 2 ویژگی های جالب دیگری را نیز در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند با پردازنده هفت نانومتری کایرین 980 و پردازنده گرافیکی Mali G76 MP10 تمام قابلیت های یک گوشی پرچمدار را در اختیار کاربران قرار می دهد. عجیب ترین گوشی هواوی از رم نرم افزاری هشت گیگابایتی بهره می برد و عرضه این محصول در دو نسخه 256 و 128 گیگابایتی قابل تحسین خواهد بود. عجیب ترین گوشی هواوی البته نسخه دیگری نیز دارد که با رم نرم افزاری شش گیگابایتی عرضه می شود.

عجیب ترین گوشی هواوی در بخش صفحه نمایش بسیار مورد توجه کاربران است. این برند مشهور صفحه نمایش 6.39 اینچی را برای کاربران در نظر گرفته و استفاده از پنل صفحه نمایش سوپرآمولد برای این گوشی هوشمند این محصول را به یکی از برترین گوشی های موبایل تبدیل کرده است. این گوشی هوشمند دارای شش لنز دوربین است که سه لنز دوربین سلفی شامل لنزهای 16،2 و 2 مگاپیکسلی می شود که به صورت کشویی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با وجود این، علت اینکه این محصول را به عنوان عجیب ترین گوشی هواوی در نظر گرفته ایم تنها بخش ظاهری آن نیست؛ از نظر سخت افزاری نیز برای یک گوشی 600 دلاری، ویژگی های یاد شده نیز آنر مجیک 2 را به عنوان عجیب ترین گوشی هواوی در سال جاری معرفی می کند.

این گوشی هوشمند علاوه بر ویژگی های یاد شده، قابلیت های دیگری دارد که بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی روانه بازار می شود که هر سه رنگ به صورت گرادیانت هستند و زیبایی خاصی را برای عجیب ترین گوشی هواوی رقم می زنند.عجیب ترین گوشی هواوی با ویژگی های یک پرچمدار

آیا عجیب ترین گوشی هواوی نقطه ضعف خاصی دارد؟

به طور کلی این گوشی هوشمند که به عنوان عجیب ترین گوشی هواوی شناخته می شود، ویژگی های منحصر به فردی دارد اما این گوشی هوشمند نقطه ضعفی دارد که باعث می شود برخی کاربران قید خرید این گوشی هوشمند را بزنند. عجیب ترین گوشی هواوی در بخش پورت شارژ واقعا عجیب است و از پورت میکرو یو اس بی، بهره می برد. این پورت برای گوشی های 600 دلاری واقعا عجیب خواهد بود اما بالاخره این گوشی هوشمند باید در برخی از ویژگی های ضعیف تر از گوشی های هم رده خود باشد تا فروش بقیه گوشی های این برند را مختل نکند.

با تمام موارد یاد شده این موضوع را باید در نظر گرفت که رنگ های خاص و ظاهر بسیار زیبای این برند، دلیل اصلی لقب عجیب ترین گوشی هواوی برای این گوشی هوشمند است و ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند را می توان در گوشی های هوشمند دیگر این برند و برندهای دیگر نیز مشاهده کرد.

نظر شما در مورد عجیب ترین گوشی هواوی چیست؟ آیا این گوشی هوشمند را عجیب ترین گوشی هواوی می دانید یا محصول دیگری از این برند چینی را مد نظر دارید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها