عرضه‌ی ساعت جدید هوآوی به نام HUAWEI Watch Fit

0
6635

هوآوی به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند، با عرضه‌ی ساعت هوشمند جدید دیگری که دارای گواهی Bluetooth SIG است؛ در بازار ساعت‌های هوشمند در حال پیشروی است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از technave، ساعت هوشمند جدید هوآوی دارای شماره‌ی مدل متفاوت از HUAWEI Watch GT 2 Pro و HONOR Watch GS Pro است؛ بنابراین ما انتظار داریم که این ساعت جدید HUAWEI Watch Fit باشد که چند هفته پیش فاش شد؛ نه سری Mate Watch که اخیراً هوآوی اعلام کرده آن را در در کنار سری Mate 40 عرضه خواهد کرد.

HUAWEI Watch Fit دارای گواهینامه Bluetooth SIG است.

انتظار می‌رود که HUAWEI Watch Fit جدید دارای صفحه نمایش مستطیلی 1.64 اینچی AMOLED باشد. این ساعت بیشتر به عنوان ردیاب تناسب اندام عمل می‌کند که در مواقع شنا، دوچرخه سواری، دویدن به نظارت پرداخته و دارای فشارسنج، ردیاب GPS داخلی، و همچنین مانیتور ردیابی خواب و همچنین حسگر ضربان قلب  است. در مورد باتری، این ساعت می‌تواند حدود 10 روز دوام داشته باشد.

البته هنوز تأیید رسمی برای مشخصات فنی و تاریخ رسمی عرضه‌ی HUAWEI Watch Fit تأیید نشده است. تنها اطلاعاتی وجود دارد این است که این ساعت در ماه سپتامبر با قیمت حدود 119 یورو (RM587 پوند) عرضه می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها