عرضه بازی Tekken 7 برای گوشی های هوشمند

0
1021

tekken7 کالاسودا- بعد از چند سال غیبت شرکت باندای نامکو نسخه جدید این بازی زیبا را برای کنسول های بازی عرضه کرد حال این بازی را برای کاربران گوشی های همراه نیز آماده کرده است.
سری بازی های مبارزه ایی همواره مورد توجه دوست داران بازی های کامپیوتری بوده است . اما به ندرت می توان بازی را یاد کرد که نظیر سری بازی های Tekken پرطرفدار باشد .Tekken مدت زمان زیادی بود که سری جدید بازی کامپیوتری خود را عرضه نمی کرد اما در سال جدید میلادی با سری جدید بازی خود یعنی Tekken 7  دوباره وارد این بازار مهیج شود و به رقابت به بازی Mortal Kombat بپردازد .خبر خوشایند این است که شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو»، سازنده‌ی  این بازی را برای دستگاه های اندروید در اختیار کاربران از طریق گوگل پلی قرار داده و برای دستگاه های مبتنی بر Iosنیز تا چند روز آینده در استور رسمی اپل در اختیار کاربران قرار می گیرد.
در این بازی اوج کیفیت برای طرفداران در نظر گرفته شده است و قرار است مجموعه‌ای بزرگ از شخصیت‌های تکن در نسخه‌ی موبایل آن وجود داشته باشند. هر شخصیت هم تکنیک‌ها و قدرت‌های ویژه‌ی خاص خودش را دارد. باندای نامکو می‌گوید که یک سیستم مبارزه‌ی بسیار عمیق برای بازی موبایل تکن طراحی کرده‌اند. ظاهرا می‌توان بیش از ۱۰۰ شخصیت مختلف را در بازی پیدا و آنلاک کرد و هر شخصیت ۲۰ حرکت ویژه‌ی خاص خودش را دارد که آن‌ها هم باید آزاد شوند.
در این بازی ، بخش داستانی، بخش مبارزات آنلاین و هم‌چنین رده‌بندی‌های جهانی، در نسخه‌ی موبایل Tekken وجود خواهند داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها