عرضه رسمی هدفون بی سیم هواوی FreeBuds 3i دراروپا

0
305

هواوی رسما هدفون بی سیم جدید خود موسوم به FreeBuds 3i را راهی بازار اروپا به قیمت 90 یورو کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، هواوی هدفون جدید خود را که بر اساس موفقیت‌های مدل قبل یعنی FreeBuds 3 ساخته، نهایت لغو نویز عنوان داده که از طراحی ایرپاد پرو اپل الهام گرفته است.

کانال‌های گوش کمی خم شده تا راحتی را برای کاربر فراهم سازد و در مقایسه با مدل قبل، براق‌تر و البته کم حجم‌تر است.

کیس هدفون نیز مستطیلی شکل با گوشه‌های گرد طراحی شده است.

اما گوشواره‌های هدفون درایور داینامیک 10 میلی‌متری برای پشتیبانی از صوت پیشرفته دارد که باس پرقدرت را بلافاصله توزیع کرده و در سطح پایین نیز صدای صاف و روشنی را تهیه کند.

همچنین سه میکروفون اختصاصی روی هدفون تعبیه شده که دو تا در قسمت بیرونی در نوار زیر کانال و یک میکروفون هم داخل کانال برای پشتیبانی از تماس صوتی شفاف تعبیه شده است.

هر کدام از گوشی‌ها مجهز به حسگر خازنی برای کانال‌های بیرونی است که اجازه کنترل لمسی را برای Play/Pause، برای عبور از یک آهنگ و جواب به مکالمه صوتی را فراهم می‌سازد.

یک پرده با حساسیت بسیار بالا در داخل کانال تعبیه شده تا صدا را در مواقع لازم متعادل سازد.

هواوی در مورد FreeBuds 3i می‌گوید لغو نویز بسیار عالی به خاطر میکروفون‌های اختصاصی دارد که قادر به کاهش سر و صدا تا حداکثر 32 دسیبل است.

پشتبیانی از بلوتوث 5.0 قابلیا دیگر این هدفون 110 دلاری است.

هر کدام از گوشی‌های این هدفون باتری 37 میلی آمپر ساعت داشته که با یک بار شارژ تا 3.5 ساعت جواب می‌دهد. کیس هدفون نیز به تنهایی 14.5 ساعت شارژ در خود نگه می‌دارد که مجهز به درگاه USB تایپ C است.

بلافاصله پس از بازشدن کیس، جفت شدن به آسانی صورت گرفته و آماده استفاده می‌شوند.

قرار است از 20 می رنگ سفید سرامیکی به قیمت 90 یورو/ 110 دلار در اروپا به فروش رسد و رنگ مشکی کربنی نیز از 17 ژوئن در دسترس خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها