عکس با کیفیت استودیویی در رونمایی تکنو از فناوری جدید

0
100

کمپای هایی مانند Tecno و Infinix تمام تلاش خود را می‌کنند تا از بازار عقب نمانند؛ در این میان اینفینیکس قول داده یک گوشی هوشمند با شارژ سریع 160 واتی عرضه کند؛ و تکنو از یک فناوری تصویربرداری نوآورانه جدید رونمایی کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، امروز تکنو غول چینی از نوآوری و دستاوردهای خود در زمینه‌ی فناوری‌های تصویربرداری پرده برداری کرده است.

این اعلامیه‌ها در وبینار « Global Mobile Camera Trends 2022: Innovation Talk» که میزبان آن کمپانی تحقیقاتی آی‌تی Counterpoint بود، اعلام شد.

Tecno درباره دستاوردها و پیشرفت‌های جدید خود در بخش تصویربرداری و در زمینه‌ی حساسیت نور، تصویر و تثبیت‌کننده ویدیو سخنرانی کرد. همچنین بر روی زوم و فناوری‌های وضوح بالا شامل فناوری‌هایی RGBW و G+P، Sensor-Shift و لنزهای تلسکوپی حرف زد.

تکنو وعده داده است که برخی از این فناوری‌های جدید در محصولات 2022 در دسترس قرار گیرد.

این فناوری‌ها قابلیت‌های عکاسی در گوشی‌های هوشمند را متحول می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند بدون هیچ مهارتی، عکس‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت استودیو ثبت کنند.

به گفته جیمی هسو، مدیر ارشد فناوری تصویر، Tecno پیشرفت چشمگیری در حساسیت نور ایجاد کرده است. نور جذب شده توسط سنسور CMOS تا 60 درصد افزایش یافته است. در نهایت تجربه‌ی عکسبرداری در نور کم بسیار متحول شده است.

فناوری Sensor-Shift

Tecno همچنین قصد دارد فناوری Sensor-Shift را در سال 2022 عرضه کند. این اولین تلفن هوشمند اندرویدی خواهد بود ک این فناوری را در خود جای داده است.

Sensor-Shift فناوری لرزشگیر تصویر است.

علاوه بر این این کمپانی در حال کار بر روی یک گوشی مفهومی با لنز تلسکوپ است که در سال 2022 عرضه می‌شود.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها