عکس گوشی جدید شرکت اپل لو رفت!

0
2086
عکس گوشی جدید شرکت اپل لو رفت!

به تازگی خبری جالب در مورد شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد عکس گوشی جدید شرکت اپل به بیرون درز کرده و شاهد عکسی از پشت این گوشی جدید هستیم.

گوشی جدید شرکت اپل

جدا از این بحث که خیلی از شرکت های تولیدکننده تلفن همراه دیگر از طرح های سه لنز ، چهار لنز و حتی پنج لنز برای گوشی های برند خود استفاده می کنند ، شرکت اپل حتی در جدیدترین گوشی های پرچم دار خود هم فقط از سیستم دو لنز بهره برده است اما به تازگی عکسی به رسانه درز کرده که نشان می دهد گوشی جدید شرکت اپل احتمالا از طرح 3 لنز بهره خواهد برد. این موضوع می تواند نقطه عطفی برای شرکت اپل باشد.

نحوه قرارگیری لنزهای دوربین جدید

به طور به نظر می رسد که شرکت اپل قصد دارد از سیستم جذاب سه لنز دوربین در نسل بعدی گوشی های پرچم دار خود استفاده کند. در مدل های کنونی شرکت اپل شاهد یک حالت قرارگیری عمودی برای لنزهای دوربین هستیم ولی به نظر می رسد که مهندسین در شهر کوپرینو طراحی کاملا متفاوتی برای گوشی های جدید در نظر دارند.

شیوه کار لنزهای گوشی جدید شرکت اپلگوشی جدید شرکت اپل

در عکسی که از این گوشی جدید لو رفته به نظر می رسد که این گوشی از سیستم لنزهای مربعی دوربین هواوی بهره  می برد و این موضوع کمی می تواند در نوع خود عجیب و خاص باشد. در حال حاضر جزئیاتی در مورد این لنزها منتشر نشده است ولی می توانیم حدس بزنیم که لنزهای سمت چپ به دوربین اصلی فرمان می دهند و دیگر لنز هم به ثبت عکس های سه بعدی کمک می کند.

زمان عرضه این گوشی و تغییرات این گوشی

تا زمان عرضه این گوشی ما 9 ماه زمان پیش رو داریم و به نظر می رسد که در حال حاضر این گوشی در دست آزمایشات مختلف قرار دارد و به این معنی است که این گوشی تا زمان عرضه دست خوش تغییرات زیادی شود و حتی کلا طراحی این گوشی به طور کامل عوض شود.

باید دید که در روزهای آینده چه خبرهایی در مورد این گوشی منتشر می شود و چه واکنشی از سوی اپل در این زمینه شاهد خواهیم بود. یکی از مواردی که باید به آن اشاره کنیم این است که شرکت اپل سعی دارد تا خاص ترین گوشی خود را راهی بازار کند.

نظر شما در مورد گوشی جدید شرکت اپل چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها