عکس گوشی 5G و منعطف Mate X شرکت هواوی لو رفت!

0
358
عکس گوشی 5G و منعطف Mate X شرکت هواوی لو رفت!

به تازگی خبر جالب توجه در مورد شرکت هواوی منتشر شده که نشان می دهد عکس گوشی 5G و منعطف Mate X زودتر از مراسم MWC لو رفته است. قطعا این موضوع می تواند توجه افراد را به خود جلب کند.

عکس لو رفته گوشی 5G و منعطف Mate X شرکت هواوی

مراسم MWC هنوز آغاز نشده است ولی به نظر می رسد که عکس گوشی 5G و منعطف Mate X شرکت هواوی لو رفته است. عکس این بنر توسط یکی از کاربران توییتر گرفته شده است که توانسته یکی از محصولات مهم و اساسی هواوی را زودتر از موعد افشا کند.

گوشی منعطف Mate X هواوی احتمالا در مراسم MWC معرفی خواهد شد. شرکت هواوی چند وقتی می شود که در مورد گوشی 5G خود صحبت می کند و به کاربران خود قول داده است که در مراسم MWC از این گوشی رونمایی کند. این عکس احتمالا بهترین عکسی تا به الان بوده که در مورد گوشی Mate X منتشر شده و گفته می شود که نام این گوشی نیز همین باشد.

هواوی به دنبال شکست دادن سامسونگ

شاید جزئیات هنوز مشخص نباشد ولی پوستری که در مورد گوشی هواوی منتشر شده نوشته سریع ترین گوشی 5G را نشان می دهد و باید دید که این گوشی می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند یا خیر. شرکت سامسونگ نیز به تازگی گوشی Galaxy Fold را راهی بازار کرده است که توانسته توجه خیلی از طرفداران این برند را به خود معطوف کند.عکس لو رفته گوشی 5G و منعطف Mate X شرکت هواوی

شرکت هواوی به نظر می رسد که استراتژی متفاوتی را برخلاف شرکت سامسونگ برای ارائه گوشی Mate X در نظر گرفته است. گوشی Mate X به نظر می رسد که از دو طرف باز می شود و در نهایت تبدیل به یک صفحه نمایش کوچک می شود. این موضوع دقیقا برخلاف گوشی منعطف شرکت سامسونگ است. باید دید که در نهایت این گوشی با چه بازخوردی از سوی کاربران مواجه خواهد شد.

زمان رونمایی از محصول جدید شرکت هواوی

به نظر می رسد که شرکت هواوی در روز یکشنبه ساعت دو به وقت بارسلونا از گوشی 5G و منعطف Mate X رونمایی خواهد کرد. قطعا تا فردا تمامی کاربران هیجان زده خواهند بود و منتظر جدیدترین محصول شرکت هواوی هستند.

نظر شما در مورد محصول جدید و بی نظیر شرکت هواوی چیست؟ آیا به نظر شما این گوشی می تواند عملکرد بهتری از گوشی جدید سامسونگ داشته باشد؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها