عینک هوشمند هواوی؛ برترین برند چینی گجت های خود را گسترش می دهد

0
976

عینک هوشمند هواوی به همکاری کمپانی Gentle Monster همزمان با رونمایی پرچمداران کمپانی هواوی به نمایش گذشته شد. در حالی که تمام نگاه ها معطوف رونمایی از گوشی های هوشمند این برند چینی بود، هواوی با همکاری یک شرکت کره ای عینک هوشمند خود را به صورت رسمی رونمایی کرد.
عینک هوشمند هواوی به نظر تنها محصول هواوی در این زمینه نخواهد بود و هواوی قصد دارد همکاری خود را با این شرکت کره ای ادامه دهد، بر اساس اخبار منتشر شده این عینک را می توان جایگزینی برای ایرباد های هواوی در نظر گرفت که ظاهری متفاوت دارد.
با توجه به صحبت های انجام شده این محصول هیچ گونه دکمه ای ندارد و با ضربه زدن به روی دسته عینک می توان به تماس های گرفته شده پاسخ داد. به طور کلی تمام قطعات این گجت جذاب روی دسته ی عینک قرار دارد و شاهد آنتن ، میکروفون دوگانه، پردازنده، بلندگو و باتری روی دسته عینک هستیم. حضور میکروفون دوگانه باعث کیفیت بالای مکالمات شما خواهد شد.
یکی از موضوعاتی که به نظر به فروش این گجت کمک می کند عدم استفاده از دوربین روی عینک هوشمند هواوی است. این موضوع با وجود اینکه باعث می شود برخی کاربران به خرید آن ترغیب شوند با این وجود حضور دوربین در عینک هوشمند هواوی بابت حفظ حریم خصوصی مشکلاتی را ایجاد می کرد از این رو هواوی قید استفاده از دوربین را روی محصول جدید خود زد تا بتواند روند ساخت عینک هوشمند خود را ادامه دهد.
بر اساس اخبار منتشر شده این محصول در نیمه دوم سال جاری روانه بازار فروش می شود و به زودی شاهد عرضه این محصول جذاب در بازار جهانی نخواهیم بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها