فراموشی اپل درباره ناسازگاری برنامه‌های macOS با ناچ نمایشگر مک بوک پرو

0
53

ناچ صفحه نمایش مک بوک پرو جدید برخی ناسازگاری‌هایی در سیستم عامل macOS دارد. این ناهماهنگی‌ها باعث شده که کارشناسان فکر کنند که اپل فراموش کرده که یک بریدگی در صفحه نمایش MacBook Pro قرار داده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، طبق بررسی‌ها ناچ مک بوک پرو جدید اپل در macOS و برنامه‌ها ناسازگاری‌ها و مشکلاتی دارد.

کوین نلسون، دو ویدیو در توئیتر منتشر کرده که برخی از مشکلات اولیه را نشان می‌دهد.

ویدیوی اصلی یک مشکل در macOS را نشان می‌دهد. آیکن هایی در نوار وضعیت مانند نشانگر باتری اپل زمانی که نوار وضعیت گسترش می‌یابد، در زیر بریدگی پنهان می‌شود.

در حالی که اپل راهنمایی‌هایی را برای توسعه دهندگان در مورد کار با بریدگی ارائه کرده است؛ توسعه دهنده منوهای iStat می‌گوید که این برنامه فقط با وضعیت استاندارد سازگار است و راهنمای برنامه نویس اپل مشکل را حل نمی‌کند.

نلسون همچنین نشان می‌دهد که نسخه قدیمی DaVinci Resolve با ناچ صفحه نمایش ناسازگار است. در برنامه‌هایی که به‌روزرسانی نشده‌اند، حتی نمی‌توانید از نشانگر ماوس خود استفاده کنید.

هنوز مشخص نیست که اپل چگونه این ناسازگاری‌ها را برطرف خواهد کرد. البته خوشبختانه، این مشکلات بسیار کم هستند و تنها در برنامه‌هایی با آیتم‌های منو ظاهر می‌شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها