فردا رونمایی بزرگ اپل

0
123

طبق یک پست در Reddit (از AppleInsider) انتظار داریم Apple iPad Air 4 به زودی و در همین سه شنبه، یعنی 8 سپتامبر رونمایی شود. این پست لیست چند کیس ارائه شده توسط آمازون آلمان را نشان می‌دهد. عکس‌های صفحه دوم نشان می‌دهد لوازم جانبی که توسط تولیدکنندگانی مانند ZtotopCase و TiMOVO تولید شده برای “iPad Air 4 2020” مناسب است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena، آمازون آلمان کیس هایی را برای نسل چهارم Apple iPad Air در معرض نمایش گذاشته است. رندر تبلت تغییرات طراحی در نسل چهارم آیپد ایر را نشان می‌دهد. گفته می‌شود این تبلت ظاهری جدید و شبیه به iPad Pro دارد.

همچنین انتظار داریم که iPad Air 4 از نسل دوم Apple Pencil پشتیبانی کند و به جای پورت اختصاصی Lightning از درگاه شارژ Type-C بهره ببرد. این تبلت ممکن است با صفحه نمایش 10.8 اینچی و سی پی یو 7 نانومتری A13 Bionic و iPadOS 14 به بازار عرضه شود. اپل ممکن است دستگاه را به همان رم 3 گیگابایتی در نسل قبلی مجهز کند یا آن را به 4 گیگابایت برساند.

Jon Prosser، امروز توئیتی منتشر کرد مبنی بر اینکه بیانیه مطبوعاتی اپل برای روز سه شنبه ساعت 9 صبح برنامه ریزی شده است. وی همچنین اعلام کرد که روز سه شنبه شاهد معرفی Apple Watch Series 6 اپل خواهیم بود.

گفته می‌شود که Apple Watch Series 6 در اندازه‌های 40 و 44 میلی متر تولید می‌شود و دارای ویژگی‌های جدید برای بیماران دیابتی وابسته به انسولین است. علاوه بر این می‌تواند میزان اشباع اکسیژن در گلبول‌های قرمز را اندازه گیری ‌کند و هشدار سریع در مواردی مانند ابتلا به COVID-19 ارائه دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها