فرصت دوباره ترامپ به هوآوی تا 15 ماه می

0
607

درست قبل از انتشار گوشی‌ P40 پرو هوآوی، سرانجام دونالد ترامپ مجوز هوآوی برای فعالیت در آمریکا را در یک بازه زمانی محدود تمدید کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، رئیس جمهور آمریكا، دونالد ترامپ، پس از تمدید مجوز فعالیت شركت هوآوی، به این کمپانی گوشی‌های هوشمند مستقر در چین فرصت دومی برای حضور در بازار ایالات متحده می‌دهد.

اگرچه این خبر، خبر خوبی برای هواوی است، اما مجوز فقط تا 15 ماه می تمدید شده است. بنابراین طرفداران آمریکایی هوآوی می‌توانند گوشی فوق العاده و جدید Huawei P40 Pro در بازار آمریکا تهیه کنند.

شرکت فناوری چینی هوآوی هم اکنون می‌تواند برای مدتی با خیال راحت فعالیت کند. دولت ترامپ سرانجام مجوز فعالیت قانونی هوآوی در این کشور را برای دو ماه دیگر تا 15 ماه می تمدید کرد.

South China Morning Post روز سه‌شنبه، 10 مارس گزارش داد که سرانجام این کشور مجوز فعالیت هوآوی در آمریکا را صادر کرده است تا این شرکت با وجود ادعاهای اولیه مبنی بر اینکه دستگاه‌های آن‌ها تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده محسوب می‌شوند؛ به فروش گوشی خود در این بازار بپردازند.،

وزارت بازرگانی این کشور قبلاً یک سری مجوزهایی را برای هواوی تا اول آوریل صادر کرده بود. با این حال امریکا با این کار خود به هوآوی این فرصت دوباره را خواهد داد تا با ارائه محصوات با امنیت بالا در این بازار پر سود حضور داشته باشد.

همانطور که از طریق SCMP نیز گزارش شده است، وزارت بازرگانی ایالات متحده همچنین اعلام کرده است که هوآوی کمک بزرگی به مناطق روستایی کشور می‌کند و این امکان را می‌دهد تا کاربران روستایی بتوانند خدمات خود را در دورافتاده‌ترین مناطق آمریکا دریافت کنند.

گرچه هوآوی اکنون می‌تواند دوباره بخشی از بازارهای ایالات متحده باشد، اما به نظر می‌رسد دولت ترامپ در مورد اقدامات خود علیه این شرکت بسیار محتاط است و در زمینه‌ی امنیت به آنها اعتماد نمی‌کند.

سال گذشته هوآوی به دلیل ادعای ترامپ مبنی بر به خطر انداختن امنیت ملی در آمریکا تحریم شد. حتی اظهارات ترامپ باعث شد تا متحدان او نیز همکاری خود با هوآوی را قطع کنند. اما Huawei P40 Pro اکنون به طور قانونی با حاملان ایالات متحده کار خواهد کرد!

از آنجایی که هوآوی در حال بازگشت به بازار آمریکا است، هم اکنون طرفداران گوشی‌های هوشمند آمریکایی می‌توانند انتظار داشته باشند که گوشی پرچمدار هواوی P40 Pro نیز در ماه مارس راهی بازار می‌شود. طبق گفته‌ها P40 Pro یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند جهان است که مصرف کنندگان آمریکایی به زودی از ویژگی‌های عالی عکاسی با دوربین پنتا و رم 10 تا 12 گیگابایت آن لذت خواهند برد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها