چطور فضای ذخیره سازی جیمیل را پاک کنیم؟

0
223
چطور فضای ذخیره سازی جیمیل را پاک کنیم؟

یکی از مهم ترین مشکلاتی که کاربران جیمیل با آن رو به رو می شوند، فضای ذخیره سازی جیمیل است. این فضا در حدود 15 گیگابایت است و پر شدن این بخش می تواند یک خبر ناراحت کننده برای کاربران تلقی شود. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور فضای ذخیره سازی جیمیل را پاک کنیم.

با این وجود ممکن است فضای ذخیره سازی جیمیل پر شود، با این وجود جای نگرانی نیست و به سادگی و با روش های متعدد می توان آن را مدیریت کرد.

فایل های اتچ شده را مدیریت کنید

بسیاری از ایمیل ها دارای فایل هایی اتچ شده هستند که حجم بیشتری را در مقایسه با ایمیل های دیگر در اختیار شما قرار می دهد. به طور کلی منوی کشویی سما راست محیط جیمیل را می توان بهترین دوست شما برای مدیریت فعالیت های خود دانست و از طرفی دیگر فایل های ضمیمه شده را باید بدترین دوست دانست که فضای ذخیره سازی شما را پر می کند با این وجود می توانید آن ها را حذف کنید.

برای مدیریت فایل های ضمیمه شده از یک فرستنده می توانید روی سه نقطه کلیک کنید و در آن بخش گزینه Filter messages like this را انتخاب کنید، حال می توانید به مدیریت آن ها بپردازید. در کنار این موضوع روش دیگری نیز در صندوق ورودی شما وجود دارد و می توانید پیام هایی که بالاتر از 5 مگابایت هستند را شناسایی کرده و آن ها را حذف کنید.یکی از مهم ترین مشکلاتی که کاربران جیمیل با آن رو به رو می شوند، فضای ذخیره سازی جیمیل است.

Subscriptions های جیمیلی را که نیاز ندارید غیر فعال کنید

این بخش می تواند آزار دهنده باشد زیرا ممکن است شما در یک وب سایت ثبت نام کرده باشد و علاقه ای به دریافت خبر نامه های آن نداشته باشید، با این وجود باید بخش Subscriptions ایمیل هایی که نیاز ندارید را غیر فعال کنید. این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی فضای ذخیره سازی جیمیل دارد و یک پاسخ کلیدی برای سوال چطور فضای ذخیره سازی جیمیل را پاک کنیم به شمار می رود.

در کنار این دو موضوع در نظر داشته باشید که بخش سطل زباله های خود را نیز حذف کنید. این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی فضای ذخیره سازی خواهد داشت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها