فناوری جدید اوبر برای اطمینان از ماسک زدن راننده‌هایش

0
619

به دلیل شیوع گسترده کروناویروس، استفاده از ماسک صورت برای رانندگان و مسافران اجباری شده و اوبر در این راستا سعی می‌کند فناوری جدیدی را توسعه دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، اوبر در همه گیری کروناویروس دست به یک اقدام جدید زده است؛ این شرکت به CNN Business تأیید کرده که در کشورهایی مانند آمریکا که استفاده از ماسک صورت یا پوشش‌های مشابه برای رانندگان و مسافران ضروری است؛ در حال توسعه فناوری برای تشخیص این است که آیا رانندگان از این قوانین پیروی می‌کنند یا نه.

در مورد چگونگی دستورالعمل این فناوری توضیحاتی ارائه نشده است، اگرچه اوبر پیش از این از ویژگی ID Real-Time بهره می‌برد که بطور دوره‌ای از رانندگان می‌خواست از خودشان سلفی بگیرند.

اوبر پیش از این ماسک و ضد عفونی کننده‌هایی را در اختیار رانندگان خود قرار داده بود، این شرکت امیدوار است که تجارت خود را دوباره احیا کند، زیرا دولت‌ها کم کم محدودیت‌های قرنطینه‌ی خود را کاهش می‌دهند و این سیاست جدید ممکن است حیاتی باشد.

استفاده از سرویس‌های حمل و نقل آنلاین به دلیل قرنطینه، بسته بودن فروشگاه‌ها و ترس از سفر کاهش یافته است؛ اما استفاده از ماسک نه تنها احتمال عفونت را کاهش می‌دهد بلکه اعتماد هر دو طرف را افزایش خواهد داد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها