استیکر سوال در اینستاگرام، قابلیت جدیدی که باعث فعالیت بیشتر کاربران شده

0
2018

کالاسودا_اپلیکیشن اینستاگرام به تازگی ویژگی جدید استیکر پرسش سوال رو در استوری ها اضافه کرده است که بیشتر شبیه ابزار کامنت می باشد.کاربران اینستاگرام دیگر می توانند با استفاده از این ویژگی جدید مکالمه ای رو با مخاطبان خود در استوری شروع کنند.این استیکر به کاربران این قابلیت رو می دهد که سوالی رو از فالوئرهای های خود بپرسند و سپس جواب سوال رو به مخاطبین خود بگویند.

پرسش سوال در استوری اینستاگرام همانند اضافه کردن یک استیکر به عکس می باشد ، تنها کافیست شما این استیکر رو اضافه کرده و در همین استیکر سوالات خود رو بپرسید.شما می توانید این برچسب سوال رو با رنگ های مختلف تزئین کنید و اون در هر جای تصویر که تمایل دارید قرار دهید.

بازدید کنندگان استوری شما می توانند بر روی استیکر شما کلیک کنند و جواب شما رو بدون خارج شدن از استوری بنویسند.این جواب ها اصلا محدودیت ندارند و فالوئرها می تواند هر چند بار که تمایل داشته باشند به این سوال جواب بدهند.همچنین شما می توانید پی ببرید که چه کسی استوری شما رو مشاهده کرده و به سوالات جواب داده است.

اینستاگرام چند وقت پیش هم بخش جواب به استوری اضافه کرده بود که مخاطبین می توانستند بدون خارج شدن از استوری پیامی رو به مخاطب خود ارسال کنند.

زمانی که شما فهمیدید که کسانی به سوالات شما جواب داده اند ، این امکان هم برای شما وجود دارد که سوال و جوابی رو بدون مشخص شدن نام شخص به اشتراک بگذارید.

این استیکر سوال کار خلاقانه ای از طرف برنامه اینستاگرام محسوب نمی شود زیرا چند وقت پیش هم آنها گزینه اِموجی اسلایدر رو به استوری ها اضافه کردند که مخاطب می توانست نظر خود رو از طریق مقدار اِموجی به فرد ارسال کند.این امکان هنوز هم برای کاربران وجود دارد که بتوانند پیامی رو به مخاطبین خود از طریق استوری ارسال کنند.

اپلیکیشن ایسنتاگرام در مورد این همه تمرکز بر روی بخش استوری اصلا مساله ای ندارد و همانطور که مارک زاکربرگ صاحب این برنامه اشاره کرد ، استوری ها پُلی به سوی آینده هستند. به تازگی این برنامه گزینه استیکر موسیقی رو هم اضافه کرده است که مخاطبین می توانند موسیقی رو هم به استوری های خود اضافه کنند.

استیکر سوال هم اکنون به برنامه اضافه شده و بر روی سیستم عامل اندروید و iOS موجود می باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت بُرده باشید

حتما نظرهای خود رو با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها