قابلیت جدید و جذاب در سرویس YouTube ads

0
473
قابلیت جدید و جذاب در سرویس YouTube ads

قابلیت جدید و جذاب در سرویس YouTube adsکالاسودا_ به نظر می رسد که شرکت یوتیوب از قابلیت جدید و جذابی برای سرویس YouTube ads رونمایی کرده است که می تواند برای خیلی از کاربران کاربردی و خاص باشد.

تبلیغات یوتیوب در سرویس YouTube ads

شما قطعا نمی توانید از تبلیغات یوتیوب فرار کنید مگر اینکه هزینه اشتراکی بپردازید اما به زودی شما می توانید کارهای جذابی را با این تبلیغات انجام دهید. یوتیوب در حال بررسی افزونه هایی برای بخش تبلیغات است تا بتواند کارایی بیشتری به آنها اضافه کند.

شیوه کار این افزونه ی جدید در سرویس YouTube ads

زمانی که شما پیش نمایش فیلمی را مشاهده می کنید می توانید از سانس های اکران آن مطلع شوید و حتی این سانس ها را رزرو کنید. افزونه های دیگر به شما اجازه می دهد تا شما اپلیکیشنی را دانلود کنید یا حتی در زمان مشاهده یک پیام مسافرتی این سفر را رزرو کنید که این موضوع می تواند جذابیت بالایی داشته باشد.

زمان رونمایی از این افزونه در سرویس YouTube ads

شرکت یوتیوب هنوز مشخص نکرده است که شما چه زمانی می توانید این افزونه ها را مشاهده کنید یا اینکه چه زمانی این تبلیغات برای کاربران اجرا شود. اگرچه چیزی که خیلی مهم بوده این است که چه زمانی این افزونه و تبلیغات برای کاربران اجرا شود و آیا آنها از این افزونه ها استفاده خواهند کرد یا خیر.

قابلیت جدید و جذاب در سرویس YouTube ads

نحوه رفتاری کاربران با این تبلیغات

اگر شما فردی باشید که از این افزونه ها استفاده می کند قطعا از این افزونه ی جدید لذت خواهید برد اما این سوال هنوز برای تبلیغ کننده ها وجود دارد که آیا کاربران با این افزونه ها کار خواهند کرد یا خیر.

اینکه شما فردی را مجاب کنید که یک تبلیغات را به طور کامل مشاهده کند واقعا سخت است و بهتر است که آنها را به حال خود بگذارید تا روی لینک موردنظر خود کلیک کنند. افزونه هایی که برای ساعات نمایش فیلم ها یا تئاترها است به نظر ما بیشتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت و کاربران زیادی را به سوی خود جلب خواهد کرد.

باید دید که در ماه های آینده چه اتفاقی برای این افزونه و تبلیغات جدید در شرکت یوتیوب اتفاق خواهد افتاد و آیا این شرکت تصمیم های جدیدتری در این زمینه خواهد گرفت یا خیر.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها