قابلیت جدید گوگل مپ در دوران پساکرونا

0
455

با توجه به همه گیری کروناویروس بسیاری از افراد هنوز به اجتماع و کار خود باز نگشته‌اند؛ اما گوگل برای دوران پساکرونا قابلیت‌های جدیدی در آستین دارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  انگجت، گوگل بهترین مسیر برای رسیدن به ترانزیت عمومی را برای سفرهای خاص با دوچرخه، اتومبیل، سرویس‌های موتورسواری و حتی اتومبیل در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ در این صورت کاربران می‌توانند نزدیک‌ترین ایستگاه این حمل و نقل‌های عمومی را بر روی نقشه ببینند.

علاوه بر این نسخه‌های به روز شده‌ی این برنامه در گوشی‌های هوشمند اندرویدی و ios با پشتیبانی گوگل، به رانندگان این امکان را می‌دهد تا درباره ایستگاه‌های بازرسی COVID-19 یا محدودیت موجود در مسیرهای خود آگاهی داشته باشند.این برنامه هشدارهای کرونا مربوط به حمل و نقل را نیز نشان داده و به کاربر اطلاع می‌دهد چه اتوبوس‌ها و قطارهایی شلوغ تر هستند.

رامش نگاراجان، مدیر محصولات Google Maps در پست وبلاگ به تشریح جزئیات این به روزرسانی ها پرداخت و گفت: “ما این ویژگی‌هایی را برای کمک به شما و در پیدا کردن اطلاعات مهم چه با ماشین و چه حمل و نقل عمومی ایجاد کرده‌ایم.”

همانطور که 9to5Google گزارش می‌دهد، وونگ به این نتیجه رسیده که گوگل قصد دارد با به اشتراک گذاشتن داده‌های مسیر در برنامه‌های شخص ثالث مانند Uber، کرایه‌های دقیق‌تری را به نمایش بگذارد.

اکنون شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات حمل و نقل آنلاین، چندین حالت حمل و نقل را در داخل برنامه‌های خود جای داده‌اند و در صورتی که گوگل مپس از این قاعده پیروی کرده و این ویژگی‌های جدید را در خود جای دهد؛ جای تعجب نیست.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها