قابلیت Dark Mode برای گوگل کروم نسخه اندرویدی از راه رسید

0
301
با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

پس از مدت ها قابلیت Dark Mode برای گوگل کروم نسخه اندرویدی منتشر شد. این به روز رسانی نسخه 74.0.3729.112 نام دارد و پس از دریافت آن می توان به قابلیت Dark Mode دسترسی پیدا کرد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که قابلیت Dark Mode برای گوگل کروم نسخه اندرویدی به طور مستقیم در اختیار کاربران قرار نمی گیرد.

در روزهای اخیر مرورگر کروم به روزرسانی هایی را برای سیستم عامل های تحت پوشش خود ارسال کرده و توانسته شرایط بسیار خوبی را متناسب با نیاز کاربران ایجاد کنند. حال این به روز رسانی به محصولات اندرویدی رسیده است و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

چطور قابلیت Dark Mode برای گوگل کروم نسخه اندرویدی را فعال کنیم؟

برای فعال کردن این قابلیت لازم است تنظیماتی را تغییر داد تا بتوان به حالت مورد نظر دسترسی پیدا کرد، برای فعال کردن قابلیت یاد شده ://flags/#enable-android-night-mode را در بخش آدرس بار خود قرار داده تا وارد تنظیمات گوگل کروم نسخه اندرویدی شوید. در این بخش و در قسمت یاد شده گزینه Android Chrome UI dark mode را فعال کنید تا به حالت تاریک یا همان Dark Mode دسترسی پیدا کنید.

حال اگر قصد دارید که شرایط این گزینه را تغییر دهید و آن را غیر فعال کنید می توانید به بخش Settings رفته و گزینه Dark mode menu را پیدا کنید. در این بخش می توانید حالت تاریک را غیر فعال یا فعال کنید.چطور قابلیت Dark Mode برای گوگل کروم نسخه اندرویدی را فعال کنیم؟

حالت ترجمه نیز در کنار قابلیت Dark Mode برای گوگل کروم نسخه اندرویدی در اختیار قرار گرفت

در به روز رسانی جدید کروم نسخه اندروید حالت ترجمه نیز وجود دارد. این حالت زمانی که شما وارد یک صفحه با زبان انگلیسی یا زبان دیگری شوید می توانید به ترجمه آن بپردازید. البته این موضوع را توجه داشته باشید که زمانی این قابلیت در اختیار شما قرار می گیرد که کروم تشخیص دهد شما وارد یک صفحه شده اید که با زبان اصلی شما متفاوت است. این قابلیت ها بدون شک در کارکرد روزانه کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد و بدون شک قابلیت ترجمه نیز در به روزرسانی های بعدی شرایط بهتری را در مقایسه با کاربران به دست خواهند آورد.حالت ترجمه نیز در کنار قابلیت Dark Mode برای گوگل کروم نسخه اندرویدی در اختیار قرار گرفت

نظر شما در مورد قابلیت Dark Mode برای گوگل کروم نسخه اندرویدی چیست؟ آیا این قابلیت را مورد استفاده قرار خواهید داد یا به صورت عادی به استفاده از این مرورگر خواهید پرداخت؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها