از قیمت گوشی های آیفون در بازار ایران با خبر شوید

0
2652
از قیمت گوشی های آیفون در بازار ایران با خبر شوید

بررسی قیمت گوشی های آیفون یکی از جالب ترین موضوعات مورد بحث این روزهای کاربران است. با وجود گران شدن گوشی های هوشمند برندهایی مانند سامسونگ و هوآوی، گوشی های آیفون بسیار گران قیمت تر از برندهای دیگر هستند. در روزهایی که قیمت گوشی های آیفون کمی کاهش پیدا کرده است، قصد داریم به بررسی قیمت گوشی های آیفون در بازار ایران بپردازیم.

قیمت گوشی های آیفون؛ پرچمداران جدید با قیمت های نجومی

گران ترین گوشی هوشمند برند آیفون، گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس نسخه 256 گیگابایت محسوب می شود. این گوشی هوشمند با قیمتی نزدیک به 19میلیون تومان در بازار ایران به فروش می رسد. این گوشی هوشمند در روزهای ابتدایی با قیمتی در حدود 30میلیون تومان به فروش می رسید. گوشی موبایل آیفون ایکس اس نسخه 256 گیگابایت با قیمتی در حدود 17میلیون تومان و نسخه 64گیگابایتی این محصول نیز با قیمتی در حدود 16میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشی های آیفون؛ پرچمداران جدید با قیمت های نجومی

پرچمداران سال گذشته با قیمتی بالاتر از 10میلیون

در بررسی قیمت گوشی های آیفون، موبایل آیفون ایکس همچنان قیمت بسیار بالایی دارد. این گوشی هوشمند که فروش بسیار خوبی را در بازار ایران تجربه می کرد، با قیمتی در حدود 6میلیون تومان به فروش می رسید. در حال حاضر گوشی هوشمند آیفون ایکس نسخه 256 گیگابایتی با قیمتی در حدود 16میلیون تومان به فروش می رسد. نسخه ارزان قیمت این محصول نیز در حدود 14میلیون تومان فروخته می شود. این گوشی موبایل یکی از پرفروش ترین گوشی های سال گذشته بازار موبایل ایران محسوب می شود.
علاوه بر مدل های یاد شده، گوشی موبایل آیفون 8 پلاس و آیفون 8 نیز در بازار موجود هستند که در بررسی قیمت گوشی های آیفون تاثیر گذارند. نسخه پلاس این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 256 گیگابایت قیمتی نزدیک به آیفون ایکس نسخه 64 دارد و با قیمتی در حدود 14 میلیون به فروش می رسد و نسخه 64 گیگابایتی این محصول نیز 12میلیون تومان است.

قیمت گوشی های آیفون پرچمداران سال گذشته با قیمتی بالاتر از 10میلیون

در حال حاضر گوشی موبایل آیفون 8 ارزان ترین محصول این برند در بازار ایران محسوب می شود و دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی آن در بازار ایران موجود است. نسخه گران تر این محصول قیمتی نزدیک به 13میلیون و نسخه با ظرفیت کمتر 11میلیون تومان فروخته می شود.

به طور کلی با گران شدن قیمت گوشی های موبایل فروش گوشی های آیفون بسیار کمتر شده و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از برندهای ارزان قیمت تر اندرویدی استفاده کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها