قیمت گوشی های آیفون در بازار ایران چقدر است؟

0
464
قیمت گوشی های آیفون در بازار ایران چقدر است؟

بررسی قیمت گوشی های آیفون برای تمام کاربران گوشی های هوشمند جذاب است، این گوشی های هوشمند که در بازار ایران قیمت های بالای 10 میلیون تومان دارند با فروش نسبتا خوبی همراه هستند و در این بخش قصد داریم به بررسی قیمت گوشی های آیفون بپردزایم.

گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس مکس در بازار ایران

گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس نسخه های 64 و 256 گیگابایتی در بازار ایران دارد. این گوشی های هوشمند در بازار ایران قیمتی نزدیک به 17 میلیون دارد و نسخه بالاتر آن نیز حدود 19 میلیون تومان به فروش می رسد. این گوشی های هوشمند در حال حاضر برترین گوشی های هوشمند آیفون در بازار ایران هستند. در کنار این محصول گوشی هوشمند آیفون ایکس اس جضور دارد و نسخه های 64 و 256 گیگابایتی این پرچمدار نیز در بازار ایران وجود دارد.

گوشی هوشمند آیفون ایکس اس نسخه 64 گیگابایتی قیمتی در حدود 15 میلیون تومان دارد و نسخه 256 گیگابایتی این محصول نیز حدود 17 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشی های آیفون ایکس آر ؛ ارزان ترین پرچمدار آیفون

در کنار موارد یاد شده گوشی هوشمند آیفون ایکس ار نیز در بازار ما وجود داردف این گوشی هوشمند ارزان ترین محصولات اپل در بازار جهانی است. گوشی های هوشمند آیفون ایکس آر نسخه 64 گیگابایتی حدود 12 میلیون وپانصد هزار تومان قیمت دارد و نسخه گرانتر آن نیز با قیمتی نزدیک به 14 میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشی های آیفون در بازار ایران در مقایسه با سال های گذشته رشد بسیار زیادی داشته و خرید این گوشی های هوشمند در بازار ایران کمی عجیب خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها