قیمت گوشی های پرچمدار هواوی چقدر است؟

0
1535
قیمت گوشی های پرچمدار هواوی چقدر است؟

گوشی های هوشمند پرچمدار هواوی مدتی پیش به صورت رسمی رونمایی شدند این گوشی های هوشمند با قیمتی بسیار منطقی روانه بازار فروش می شوند و در مقایسه با پرچمداران سال گذشته و پیشرفت های ایجاد شده شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کنند. حال در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که قیمت گوشی های پرچمدار هواوی چقدر است؟

گوشی های پرچمدار هواوی را باید گوشی های هوشمند پی 30، پی 30 پرو و میت 20 و میت 20 پرو در نظر گرفت که پرچمداران سری پی به تازگی رونمایی شده اند و پرچمدارن سری میت نیز چند ماه پیش در اختیار کاربران قرار گرفته و در بازار ایران نیز موجود هستند.

گوشی هوشمند هواوی پی 30 در بازار جهانی قیمتی در حدود 680 یورو دارد که برای یک گوشی هوشمند با پردازنده 7 نانومتری و دوربین سه گانه قیمتی بسیار مناسب به شمار می رود.

در پاسخ به سوال قیمت گوشی های پرچمدار هواوی چقدر است سراغ گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو می رویم این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش می شود اما نسخه پایه این محصول قیمتی در حدود 880 یورو دارد که در مقایسه با امکانات این گوشی هوشمند قیمتی بسیار مناسب خواهد بود.

این دو گوشی هوشمند از دید بسیاری از کاربران در انتهای سال میلادی می توانند فروش بسیار خوبی به دست آورند و هواوی را در رسیدن به عنوان پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند همراهی کند. با این وجود باید دید فروش این گوشی های هوشمند قدرتمند چگونه خواهد بود.

نظر شما در مورد قیمت گوشی های پرچمدار این برند محبوب چیست ؟ آیا قیمت محصولات این برند مقرون به صرفه است؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها