لنز های گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ چه ویژگی های خواهد داشت

0
856
لنز های گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ چه ویژگی های خواهد داشت

لنز های گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ چه ویژگی های خواهد داشتکالاسودا- گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ با ساختاری قابل توجه در بخش دوربین روانه بازار فروش می شود. شرکت ال جی مدت ها است که اعلام کرده پرچمدار سری وی ال جی را با پنج دوربین روانه بازار فروش می کند، با این وجود خبر های پراکنده ای از این محصول وجود دارد که هر کدام حدس و گمان به نظر می رسد، حال به نظر می رسد که نحوه چیدمان لنز های دوربین گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ مشخص شده است.

گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ در تاریخ 4 اکتبر رونمایی خواهد شد و ال جی با تمام تلاش قصد دارد یک موبایل پرفروش را روانه بازار جهانی کند.ال جی با تمرکز روی دوربین و استفاده از پردازنده شرکت کوالکام شرایط جالبی را برای کاربران فراهم می کند. این برند قدرتمند که حال و روز خوبی را در بازار ایران تجربه نمی کند.

لنز های گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ چه ساختاری دارد؟

کمپانی ال جی ترتیب لنز های خود را به صورت  افقی در نظر گرفته است. این کمپانی قدرتمند قصد دارد از لنز های استاندارد ، تله فوتو و لنز فوق عریض استفاده کند. اصلی ترین انز موجود در این گوشی هوشمند یک لنز استاندارد و 16 مگاپیکسلی است این لنز در سمت راست قاب پشتی قرار گرفته است، در کنار این لنز با کیفیت  شاهد یک لنز فوق عریض هستیم. این لنز 12 مگاپیکسلی به عنوان لنز فوق عریض کاربران را در بخش عکاسی کمک می کند و آخرین لنز 8 مگاپیکسل است. ال جی در کنار ترکیب همیشگی دوربین های دو لنز خود از لنز تله فوتو استفاده کرده است. این گوشی هوشمند در بخش لنز تله فوتو از لنز هشت مگاپیکسلی استفاده می کند.

لنز های گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ چه ویژگی های خواهد داشت
 

گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ دارای چه قابلیت های خواهد بود؟

کمپانی کره ای ال جی پرچمدار جدید خود را با صفحه نمایش 6.4 اینچی و بریدگی صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 19.5 به 9 روانه بازار فروش خواهد شد. کیفیت صفحه نمایش این گوشی هوشمند QHD پلاس خواهد بود. این گوشی هوشمند با توجه به اخبار موجود با یک باتری 3300 میلی آمپری روانه بازار فروش می شود.

ال جی قصد دارد محصول خود را در بخش پردازنده با قدرت تمام وارد بازار کند، از این رو این گوشی هوشمند دارای پردازنده اسنپدارگون 845 خواهد بود که قرار است با رم نرم افزاری هشت گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی تمام نیاز های کاربران به برترین نحو برترین اجرا خواهد کرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها