لنوو تینک بوک پلاس با دو صفحه نمایش رونمایی شد

0
1040

در پشت نمایشگر اصلی لنوو تینک بوک پلاس ThinkBook Plus، یک نمایش دیگر به کار رفته است که کارایی شبیه به کتابخوان الکترونیکی آمازون کیندل (Amazon Kindle) دارد. آما آیا دو صفحه نمایش از یک صفحه نمایش کاربردی‌تر است؟

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، لپ‌تاپ‌ تینک‌بوک پلاس دستگاه با نمایشگر 13.3 اینچی مات، یک نمایشگر کامل HD IPS، درگاه USB-C نسل دوم، یک جفت USB با اندازه کامل و HDMI-out در دسترس است.

از آنجا که این دستگاه در چند مدل عرضه شده است، شما می‌توانید آن را با حداکثر پردازنده نسل دهم اینتل Core i7  هشت گیگابایت یا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت از حافظه پیکربندی کنید. (با عرض پوزش این لپ تاپ تنها با یک کارت گرافیک ارائه می‌شود.)

با این حال، آنچه ThinkBook را بسیار عجیب جلوه می‌دهد، صفحه نمایش 10.8 اینچی با حسگر لمسی E-Ink است که لنوو در پشت صفحه نمایش قرار داد است. این اولین باری نیست که لنوو از این نمایشگر استفاده می‌کند؛ کمپانی لنوو پیش از این از یک صفحه نمایش E-Ink به جای صفحه کلید سنتی در Yoga Book C930 استفاده کرده است.

البته این نمایشگر کوچک برای هر نوع استفاده‌ای کاربردی نیست. اما شما می‌توانید از قلم stylus استفاده کرده و بر روی آن یادداشت کنید و همچنین می‌توانید از صفحه E-Ink برای ورق زدن و خواندن کتاب‌ها در کتابخانه کیندل خود نیز استفاده کنید.

با توجه به میکروفن‌های دور افتاده داخلی در تینک بوک پلاس؛ استفاده از دستیار صوتی آمازون در آن اندکی سخت است و شما مجبور هستید قبل از شروع صحبت با آن، الکسا را ​​روی صفحه E-Ink راه اندازی کنید. نسخه نمایشی این مدل بازخورد صوتی خوبی در حین استفاده از دستیار صوتی نداشت اما لنوو اعلام کرده که نسخه نهایی آن عملکرد بهتری خواهد داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها