لنوو در حال ساخت یک هدست واقعیت مجازی مستقل جدید است

0
269

عملکرد لنوو در زمینه‌ی واقعیت مجازی آنقدرها خوب نیست؛ اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد شرایط را تغییر داده و با ارائه یک هدست واقعیت مجازی، سری توی سرها درآورد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، بر اساس پرونده‌های جدید موجود در FCC، این کمپانی در حال ارائه یک هدست مستقل واقعیت مجازی با نام رمزی “Lenovo VR3030S” است.

منظور از به کار گیری واژه ” مستقل /Standalone” بدان معنی است که مانند Mirage Solo قبلی لنوو یا Oculus Quest، نیازی نیست که شما تلفن یا رایانه شخصی خود را به آن وصل کنید، زیرا قدرت پردازش و تمام کارهای موردنظر در خود هدست لنجام می‌شود.

هدست واقعیت مجازی جدید لنوو با کدام سیستم عامل ارائه می شود؟

بر خلاف هدست واقعیت مجازی قبلی لنوو با نام Mirage Solo که مبتنی بر پلتفرم Daydream گوگل ارائه شده؛ این هدست شرایط متفاوتی دارد؛ اما  هنوز مشخص نیست هدست واقعیت مجازی جدید  لنوو از چه پلتفرمی استفاده خواهد کرد. شاید این هدست با پلتفرم Steam VR شرکت Valve کار می کند یا Mixed Reality مایکروسافت و یا Oculus فیسبوک!!!

پرونده‌های FCC جزئیات بیشتری در مورد هدست مستقل VR جدید لنوو ارائه نداده است و باید منتظر بمانیم تا کمپانی لنوو اطلاعات جدیدتری را ارائه دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها