لنوو ThinkPad X1 Fold اولین تبلت تاشو در CES 2020

0
577

تبلت ThinkPad X1 Fold یک صفحه نمایش 13.3 اینچی است که همانند تبلت هاو لپ تاپ‌های مدرن به صورت یک تکه است؛ اما این صفحه نمایش به سمت داخل خم می‌شود و آن را به دو نمایشگر تقریباً صاف تقسیم می‌کند که روی هم قرار گرفته و به حالت مغناطیسی بسته می‌شوند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، لنوو به همراه این تبلت یک صفحه کلید نیز ارائه کرده است؛ با استفاده از آن، اساساً می‌توانید تبلت را به یک مینی لپ تاپ تبدیل کنید. البته صفحه کلید آن به قدری کوچک است که شما نمی‌توانید همانند گذشته تایپ کنید. وقتی صفحه نمایش خم می شود؛ صفحه کلید در داخل آن قرار می گیرد و از این طریق نیز شارژ خواهد شد.

درگاه‌های USB-C در هر دو طرف دستگاه، امکان استفاده از مانیتور خارجی را نیز راحت کرده است. Fold با جدیدترین پردازنده‌های Intel Core با تکنولوژی Hybrid همراه خواهد بود و ویندوز 10 پرو را اجرا می‌کند. Lenovo گفت که این دستگاه نسخه قابل استفاده با سیستم عامل Windows 10 X مایکروسافت برای دستگاه‌های چند صفحه و دو صفحه نمایش را استفاده خواهد کرد.

Fold در یک پوشش چرمی پیچیده شده است. Lenovo همچنین این نوید را به کاربران می‌دهد که این تبلت را مانند کتابی با یک دست نگه دارید و با قلم بر روی آن بنویسید. اما ThinkPad X1 Fold با وزن کمتر از 1 کیلوگرم، دستگاه برای استفاده طولانی مدت با یک دست نیست.

یکی از مهمترین نگرانی‌ها در مورد صفحه نمایش‌های تاشو، دوام آنها است. لنوو در این تبلت از دو صفحه فیبر کربنی به هم پیوسته در زیر صفحه نمایش استفاده کرده تا از LG Display OLED محافظت کنند.. یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم ThinkPad X1 Fold لولای آن است که به خوبی طراحی شده است.

Thinkpad X1 Fold با ورود به اواسط سال جاری با قیمت 2499 دلار ارائه خواهد شد اما هیچ یک از لوازم‌های جانبی همراه آن نیست و شما باید هزینه جداگانه‌ای برای آن‌ها بپردازید. این شرکت همچنین در نظر دارد یک نسخه 5 جی این تبلت را در نیمه دوم سال تولید کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها