لپ تاپ 249 دلاری Surface Laptop SE

0
413

مایکروسافت از لپ تاپ Surface Laptop SE با قیمت 249 دلار و به عنوان یک کامپیوترهای مقرون به صرفه و مناسب دانش آموزان رونمایی کرد؛ که اولین رایانه‌های شخصی با ویندوز Windows 11 SE است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از engadget، از سال‌ها پیش مایکروسافت لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمتی مخصوص دانش آموزان تولید می‌کند؛ این لپ تاپ‌ها توانایی‌های مشابه با کرومبوک دارند و نرم افزار سنتی ویندوز را اجرا می‌کنند.

این سیستم به عنوان یک رایانه‌ی ویندوزی ایده آل برای دانش آموزان و معلمان است.

لپ تاپ سرفیس مایکروسافت SEMicrosoft

در Windows 11 SE نصب شده روی این لپ تاپ، هیچ فروشگاه مایکروسافتی برای نصب برنامه‌ها وجود ندارد و مایکروسافت حتی با جای دادن برنامه‌ها برای قرار گرفتن در سمت چپ یا راست صفحه، گزینه‌های بستن پنجره را حذف کرده است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ویندوز 11 روشی که با آن قادر هستید به راحتی یک برنامه را به گوشه‌های مختلف صفحه نمایش خود منتقل کنید.

سرفیس لپ‌تاپ SE با پوسته پلاستیکی تولید شده که شباهت مبهمی به سری سرفیس مخصوصاً مدل ارزان قبلی، یعنی Surface Laptop Go دارد.

این لپ تاپ با صفحه نمایش 11.6 اینچی TFT LCD با وضوح 1366 در 768 عرضه می شود؛ اما از نظر سخت افزاری از آن انتظار بالایی نداشته باشید. زیرا Surface Laptop SE به تراشه‌های سلرون دو هسته‌ای (N4020 یا N4120) و رم 4 یا 8 گیگابایتی محدود است.

صفحه کلید و ترک پد خوب Surface Laptop Go و همچنین باز بسته شدن راحت‌تر درب آن از ویژگی‌های برتر این لپ تاپ است.

Laptop SE دارای یک وب‌کم 720p است.

وزن Surface Laptop SE حدود 2.45 پوند است، بنابراین قرار دادن آن در کوله پشتی و حمل آن آسان است.

مایکروسافت ادعا می‌کند که با استفاده معمولی این لپ تاپ 16 ساعت عمر باتری دارد.

مایکروسافت قصد دارد تا اواخر سال لپ تاپ SE را از طریق فروشندگان آموزشی به مدارس بفروشد و مصرف کنندگان عادی نمی‌توانند آن را سفارش دهند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها