لپ تاپ

لپ تاپ IdeaPad S540 لنوو معرفی شد: قدرتمندترین لپ تاپ فوق باریک

در نمایشگاه IFA 2019 سری جدید از لپ تاپ های IdeaPad لنوو عضو جدید و قدرتمندی از خانواده خود به نام لپ تاپ IdeaPad S540 را شناختند. این لپ تاپ یک لپ تاپ فوق نازک که با لپ تاپ های 1000 دلاری دیگر در این زمینه رقابت می کند.

لپ تاپی سبک مناسب گیمرها و دانشجویان

یکی از مواردی که آن را از دیگر لپ تاپ های 13.3 اینچی جدا می کند، این است که به گونه ای طراحی شده است که نسبت عملکرد و اندازه بسیار خوبی داشته باشد ، و این باعث می شود آن را برای گیمرهایی که دوست دارند لپ تاپی باریک به همراه خود داشته باشند، یا افراد خلاقی که مدام در حال حرکت بوده و نیاز به لپ تاپ دارند (یا دانشجویانی که بودجه بالاتری دارند) یک انتخاب ایده آل باشد. چرا که این کاربران پیش از این از پیدا کردن لپ تاپی سبک که در کنار تجربه فوق حرکتی، عملکرد بالاتری را برایشان به ارمغان بیاورد ناتوان بودند.

وزن سبک

این لپتاپ 1.18 کیلوگرمی تنها 1.5 سانتی متر ضخامت دارد و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی مانند پردازنده نسل دهم Intel Core i7، 16 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک مستقل GeForce MX250 را در دل خود دارد.

نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی IdeaPad S540 شامل یکی از پردازنده‌های نسل هشتم Core i7 اینتل یا پردازنده‌ی Ryzen 7 3700U شرکت AMD است و کاربران درکنار آن، از پردازنده‌ی گرافیکی مجزای GeForce GTX 1050 نیز می‌توانند برخوردار باشند. لنوو حاشیه‌ های صفحه‌نمایش را بیشتر از ۲۵ درصد کاهش داده و محافظ حریم خصوصی به ‌نام PrivacyGuard به وب‌ کم دستگاه افزوده است.

باتری قدرتمند

در بخش باتری نیز لنوو از یک باتری پرقدرت 56.5 وات ساعتی استفاده نموده که برای لپ ‌تاپی با این ابعاد بسیار گزینه مناسبی به شمار می ‌آید. همچنین این شرکت اعلام نموده که با سیستم شارژ سریع در نظر گرفته شده تنها با اتصال لپ‌ تاپ به مدت یک ساعت به برق شهر می‌ توانید تا 80 درصد باتری را شارژ کنید که این مورد نیز یک مزیت بسیار جذاب برای لپ ‌تاپ IdeaPad S540 خواهد بود. قیمت این محصول از پایه 900 دلار شروع خواهد شد.

نمایشگری با کیفیت مطلوب

نمایشگر 13.3 اینچی این لپ تاپ از نوع QHD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل نمایشگری بسیار خوب است. حتی اگر این نمایشگر کیفیت 4K نداشته باشد، از وضوح قابل توجهی و واضح تر از 1080پیکسلی بهره می برد. با این حال ، این می تواند 72 درصد از بازه رنگ NTSC را تولید کند ، که البته مشکلی ندارد اما برای طراحی گرافیکی کاملاً ایده آل نیست. یک دوربین سه بعدی IR وجود دارد که باعث می شود قسمت windows hello face برای افزایش امنیت، قفل آن را باز کند. وجود یک پورت کامل USB 3.1، دو پورت USB-C و جک استاندارد 3.5 میلی‌متری هدفون از دیگر ویژگی‌های جالب این لپ‌ تاپ است.

مطالب اخیر

تولید ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی توسط خودروسازان آلمانی

خودروسازان آلمانی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی تولید کرده و از…

3 روز پیش

خلاصه افتتاحیه WWDC 2024 در ۱۰ دقیقه

به گزارش کالاسودا، در این ویدئو خلاصه ۱۰ دقیقه‌ای از رونمایی‌های نرم افزاری اپل در…

4 روز پیش

حرکت عجیب یا معقولانه ترکیه علیه خودروهای چینی

ترکیه  علیه خودروهای چینی تعرفه ۴۰ درصدی اعمال می‌کند. به گزارش کالاسودا، در سال ۲۰۲۳،…

6 روز پیش

رونمایی از شاسی بلند Luxeed S9؛ محصول مشترک هوآوی و چری علیه تسلا

Luxeed S9؛ جدیدترین خودرو برقی، محصول مشترک هوآوی و چری در پاسخ به تسلا مدل…

1 هفته پیش

همه چیز درباره خودرو برقی تسلا مدل ۲

خودرو برقی تسلا مدل ۲ پر مخاطب ترین خودروی برقی است که جهان تقریبا چیزی…

1 هفته پیش

کشف دلیل اصلی التهاب روده توسط محققان انگلیسی

گروهی از محققان انگلیسی مدعی شدند با تجزیه و تحلیل ژنتیکی دلیل اصلی التهاب روده…

1 هفته پیش