لکسوس NX۲۰۰t؛ خشن باکلاس ژاپنی

0
473

در طراحی خارجی لکسوس NX ۲۰۰ از ویژگی‌های منحصر به فرد اسپرت استفاده شده است.

به گزارش کالاسودا به نقل از عصرخودرو، این طراحی در قسمت جلو شامل یک سپر برجسته است که در وسط خود پنجره دوکی شکل با صفحه مشبک قرار داده که از طراحی ظاهری بگذریم متوجه افزایش سطح تماس فین‌های رادیاتور لکسوس NX 200 با هوا خواهد شد. در روی سقف لکسوس NX 200 از یک سانروف برقی استفاده شده است.

 

در کل لکسوس NX 200 دارای طراحی خشن، جدی، با خطوط تیز و مدرن است. چراغ‌ها در لکسوس NX از نوع تیره رنگ هستند. آینه‌ها جدید با رنگ سیاه و همچنین داشتن رینگ‌های اسپرت زیبا در سایز 18 اینچ به لکسوس NX 200 زیبایی داده است. در قسمت آینه‌های لکسوس NX 200 هم از آینه‌های دارای گرمکن برقی از نوع الکتروکرومیک بهره می‌برد.

 

همچنین وجود نور پردازی در زیر دستگیره‌های درب لکسوس NX 200 در شب نمایی زیبا به این خودرو خواهد داد. این شرکت ادعا دارد که رنگ بکار برده بر لکسوس NX 200 از نوع ضد خش است تا جایی که با کشیدن چیزی مثل چاقوی جیبی نمی‌تواند روی رنگ آن اثر بگذارد.

طراحی داخلی لکسوس NX 200

با قرار گرفتن در کابین لکسوس NX 200، علاقه تان به این شاسی بلند کامپکت دوچندان می‌شود. با باز شدن درها، نشان درخشان لکسوس روی رکاب‌ها به سرنشینان خوش آمد می‌گوید.

در داخل لکسوس NX 200 به خوبی با استفاده از قابلیت تاشوندگی برقی و همچنین طراحی قوس دار صندلی‌ها می‌توان فضا را افزایش داد و لذت بردن از فضای جلوی پای کافی برای شما حتما خوشایند خواهد بود. ترکیب ساختار اجزای لوکس و شیک به همراه راحتی داخلی و همچنین چرم کمرنگ در طراحی داخلی و دستگیره‌ها و روکش فرمان از جنس چرم دست سبب افزایش احساس لوکس بودن لکسوس NX 200 کمک می‌کند.

صندلی‌ها دارای قابلیت تنظیم در 10 جهت به صورت برقی هستند. استفاده از حافظه هوشمند در این خودرو سبب می‌شود وقتی شما وارد خودرو شوید با انتخاب یک دکمه تمامی آینه‌ها صندلی و تنظیم کمری و آینه‌های داخلی و خارجی به حالت مورد نظر بروند. با توجه به راحتی از صندلی‌های استاندارد و صندلی‌های جلو دارای گرم کن و تهویه مطبوع به صورت اختصاصی هستند. در قسمت صندوق عقب 60 به 40 می‌توان این فضا را تا دوبرابر افزایش داد. لکسوس NX 200 دارای درب صندق عقب SmartAccess می‌باشد که می‌تواند از راه دور یا قرار گرفتن در پشت آن در را باز کرد.

مشخصات فنی لکسوس NX 200

پیشرانه خودروی لکسوس NX در سه مدل NX 200 و NX 200T و NX 200H توسط این خودرو ساز روانه بازار شده است. لکسوس NX 200 یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری با سیستم اکسیژن رسانی معمولی می‌باشد، ولی NX 200T یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری با سیستم اکسیژن رسانی توربو می‌باشد این موتور قدرتی برابر با 255 اسب بخار تولید می‌کند. موتور لکسوس NX 200 یک موتور از نوع هیبریدی با حجم موتور 2.5 لیتر می‌باشد که قدرتی معادل 180 اسب بخار ایجاد می‌نماید. لکسوس NX 200 بصورت استاندارد دو دیفرانسیل می‌باشد که قابلیت چهار چرخ متحرک هم (AWD) دارد.

مدل موتور ارئه شده در ایران احتمالا از نوع لکسوس NX 200 یا لکسوس NX 200T این می‌باشد.
امکانات لکسوس NX 200

سقف پاناروما، 4 رادار (جلو اکتیو، بین خطوط، عقب، نقطه کور)، ایربگ ها‌ی کامل و زانویی، هدآپ، پنج دوربین، دوربین 360 درجه، مانیتور بزرگ، نویگیشن، صندوق برقی، صندلی‌های جلو و عقب برقی، حافظه صندلی، سه گرمکن، دو سردکن، کی لس، اتوهلد، لامپ زنون، شیشه شور، دی لایت، سنسور پارک، دوربین عقب، موس تاچ، ساب ووفر جلو و عقب، کولر دوبل دیجیتال، رینگ 18 آلومینیومی، آینه تاشو برقی، روف ریل، آینه فوتوکرومیک، سنسور باران، ترمز برقی، حالت اسپورت کامفورت، کروز کنترل، بلوتوث

ایمنی لکسوس NX 200

ایمنی لکسوس NX 200 فوق العاده می‌باشد چرا که از 8 عدد ایربگ و سیستم‌های تشخیص فاصله، سیستم کنترل در سراشیبی، ABS، EBD، BA، ESP، TCS، TMPS بهره‌مند است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها